feliciasmakeup

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Felicia * - 26 oktober 2012 23:26

Jag dör lite lätt här

           

Av Felicia * - 26 oktober 2012 22:06

Jag har suttit framför datorskärmen och försökt att blogga i typ 4 timmar nu. (Dethargåttåthelvete).


Vad gör jag ikväll, då?

*Jo, egentligen borde jag sova. Detta med tanke på att jag imorgon har en lång dag framför mig. Det blir väldigt lite mat och väldigt mycket agerande, så att säga. Dagen börjar klockan 08.00 och slutar ungefär vid 22.00. Under denna tidsperiod så skall det vara arbete hela tiden och inte en enda sekunds vila. Jag är dock fett taggad och förhoppningsvis blir visningen någonting otroligt bra. 


Sover jag, då?

*Nej, uppenbarligen så gör jag ju inte det. Sålänge det inte är min pappa som sitter här och formulerar dessa meningar åt mig. Istället mixar jag med min mysiga TUMBLR  <--http://feliciaelinida.tumblr.com/-->. Jag väntar också på att en film skall laddas ner på min dator så att jag kan kolla på den inatt. Jag skall packa min väska också. Och städa mitt rum. Och spela gitarr. Och så mejlar jag massa människor. Och söker jobb. 


Verkar detta vara en produktiv kväll?

*JA!


Fast är det rätt prioritering just idag?

*Inte med tanke på hur dagen ser ut imorgon. Men jag skyller på att jag är i trotsåldern. 


 

Av Felicia * - 26 oktober 2012 08:34

Sitter i min säng, har fett bråttom till bussen och taggar med kapten röd. *Måste.Lyssna.Klart.* Sedan är det dags att använda benen och springa så fort jag kan.

-This will be a fucking awesome day!

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards