feliciasmakeup

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Felicia * - 7 oktober 2012 21:43

Rubriken är namnet på den nya listan på Bellas spotify, fast hon vet det inte än. Den är fylld av mina favoritlåtar och skall lyssnas på då man känner för det. Den är en såndära lyckosak som man bara vill sprida till hela världen, som man har någonting att relatera till. Precis som med Bella, man vill visa upp henne för hela världen. Hon är så fin.


Det är så bra nu. Allting. Magkänslan är redan på morgonen jättebra och den fortsätter att hålla sig sådär pirrig. Ibland kan de positiva tankarna försvinna bort till rymden, men efter ett tag på besök där så kommer de tillbaka välbehållna. Trots allting som varje dag faktiskt kan trycka ner mig så lyckas jag att hålla mig kvar där jag befinner mig. Där jag själv känner att jag borde vara. Jag skakar lite på mig och allting negativ lixom flyger iväg och landar i markbrunnarna. Där kan de gott stanna. 


Jag ska fortsätta att lyssna på köttbulle-listan och berätta för mina kära att de är det bästa jag har. Jag var så dålig på det förut, men jag har äntligen lyckats få de att inse. Jag har lyckats få de att inse att utan dom hade jag nog inte befunnit mig där jag idag är. Jag hoppas att morgondagen blir lika bra som idag, annars får vi fixa det också

 

Av Felicia * - 7 oktober 2012 15:43

Jag hinner inte med mig själv ens. Därav det dåliga bloggandet.


Igår var det helt galet med bowling, kojbygge & donken. Jag umgicks med massa söta människor och vi totalt ägde i bowlinghallen. Vi låg på golvet, flirtade med pajkar & bestämde musik. Japp. Gick fel också, men charmiga som vi var så fick vi spela en timme ändå. Himla gulligt av de som jobbade!


Jag ligger efter i två skolarbeten, som faktiskt är de ENDA arbeten som vi haft. Fett dåligt. Blö. Jag måste också plugga på massa papper inför praktiken som börjar imorgon. Om en stund ska jag på kalas så i bilen innebär det bara plugg, plugg & plugg. Hörlurarna får hjälpa mig på traven.


Igår var iallafall hur jävla bra som helst, trots feber och halsont. Åh. Gemenskap.

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards