feliciasmakeup

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Felicia * - 25 oktober 2012 21:42

Hur skall jag klara mig


Imorgon åker Bella till Kenya i 2 hela veckor. Jag ska alltså klara mig denna långa tidsperiod (notera att det är lov en av dessa veckor), utan henne här i kylan. Hon kommer att åka till värmen och ha det mysigt med alla mysmänniskor. Jag stannar här och räknar ner dagarna. 


På lördag så åker Millan till Danmark i 1 vecka. Hon kommer att bada & äta god mat tillsammans med så många människor att jag tappar räkningen. Detta händer samtidigt som jag sitter här helt ensam utan henne & får klara mig på egen hand. En vecka är lång tid då hon inte är hos mig.

  

Av Felicia * - 25 oktober 2012 20:12

Jag ser bara massa makeup framför mig och idéer flödar i mitt huvud. Idag kom jag fram till hur jag ska sminka min modell på vår visning på lördag. Det känns sjukt bra att vara förberedd och ha en bra idé och kreation. Imorgon kommer våra modeller till skolan och det är övning som gäller. Det blir en heldag och jag lär däcka direkt när jag kommer hem. 

-

Och lördag blir desto värre.

-

Efter att ha sminkat hela dagen i skolan så var det dags för en modevisning. Jag & två andra klasskompisar var stylister åt en affär som heter NY. Där sminkade vi några jättegulliga modeller och hade en härlig kväll. Det är skönt att få dessa erfarenheter och att de vet vart de kan höra av sig om de behöver hjälp igen. Det gick fett bra och alla var nöjda, mysigt värre. 
-

Nu kommer jag somna

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards