feliciasmakeup

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Felicia * - 12 oktober 2012 08:38

Åt vilket håll jag än vänder mig så finner jag inspiartion av den största grad. Vart jag än kollar så ser jag endast lösningar. Vad jag än stöter på för problem så är det enda alternativet vad som kan gå rätt. Istället för vad som kan gå fel. I alla dessa dagar som jag funnits här har jag stött på hinder för fulla muggar, precis som alla andra också har gjort. Vissa är nog påväg över och vissa kanske redan har sprungit förbi. Någon kanske inte ens har börjat än men då är det dags att börja klättra. Det är så mycket finare på andra sidan hindret. Gröna ängar. Blommor. Sol. Värme. Det är dags att sätta på sig leendet och köra hårt. Det är det enda sättet att gå framåt i en värld full av idioter.

Av Felicia * - 12 oktober 2012 08:05

Idag är det fredag, vilket innebär helg & skojigheter. Veckan har sprungit förbi mig utan att jag har vetat om det. Ungefär. Efter praktiken så är det gymmet som gäller. Där ska jag nog mestadels träna benen men jag lägger också in ett pass med armar. Lixom.. mina biceps är lika små som mina fingrar typ, haha. Jävligt fashion alltså. Jag och Zara åker sedan vidare till hennes fina lägenhet på tullen. Där ska vi ha världens mysigaste kväll och förmodligen fota lite grann. Fast det vet hon inte om än. 


Nu är det dags att dricka lite oboy och få i mig lite frukost innan jag drar mig iväg med min stora packning. Vantar och tjocktröja är det dags för!
Bitch please.. HAHAHAHAHHAHA. Älskar att vara så himla seriös, förövrigt.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards