feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Felicia * - 15 oktober 2012 20:54

Det är först då jag tänker mig att vara någon annan som jag förstår hur det är att vara jag. 

-Jag gillar att vara jag, ibland. Det kan faktiskt vara ganska fint. Det är kul att ha massvis med vänner som umgås med mig var och varannan dag. Som ringer mig och pratar timvis i telefon. Som överraskar mig med härliga lyckligheter och fint humör. Det finaste är att ha dessa fina människor över hela min vägg, snart. Jag kommer att sätta upp alla foton jag har på dessa vackra kompisarna. Mina syskon kommer såklart också att finnas med på bild. Mina syskon är bland det bästa som finns, fastän jag inte säger det så ofta. Någonting som också gör det bra att vara jag är att ingen annan är som jag. Precis såsom ingen annan är som du. Detta leder alltså till att det också är bra att vara du. 

   

Av Felicia * - 15 oktober 2012 20:05

År 1477 så startades en skola som kallades för Uppsala universitet. Bara så att ni vet.


Jag är glad idag. Millan var inte glad idag. Sedan gjorde jag henne glad, tror jag. Och det var fint. Jag älskar att göra henne glad. Vi drack varm oboy och åt goda mackor. Sedan tände vi ljus och värmde oss under massvis med täcken. Vi tittade på massa roliga serier och skrattade tillsammans, ända tills hon somnade. Det var fint. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards