feliciasmakeup

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Felicia * - 23 oktober 2012 19:57

Efter att jag hade sovit flera timmar så grät jag. 

Floder.

Mest för att jag insåg hur bra jag har det.

Och hur dåliga val

Kan förstöra.

Oftast väljer jag de bästa valen.

Ibland blir det fel.

Idag blev det rätt.

För jag älskar Amanda.

Valde att åka till skolan.

Då fick jag umgås med min fina.

Fint faktiskt. 

 

Av Felicia * - 23 oktober 2012 17:58

Rubriken was said by Kapten röd. Just saying.

Idag var ingen bra dag. Jag har lyckats bli sjuk men jag drog mig till skolan ändå. Fashiondays är på lördag och vi har en egen visning som jag verkligen måste öva till. Amanda övade på mig idag och jag var trött som ett as. När vi var färdiga så orkade vi inte stanna kvar, så vi drog hem. Jag drack en kopp te och sedan sov jag flera timmar. Jag vaknade av att mamma skulle åka iväg med Dissi till hundkursen och jag är glad att jag fick stanna hemma. Min kropp skakar och ryggen värker. Det här kommer inte att sluta bra. Men jag ska dra mig till skolan ändå, fashiondays är det viktigaste just nu. 


Men inte är jag ledsen för det här, jag får ju dricka te!!!!!!! :>

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards