feliciasmakeup

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Felicia * - 10 oktober 2012 22:36

Ikväll duschade jag så varmt att min hud skavde sig mot handduken efteråt. Sedan brände jag mig på låret med en tändare och huden började fräta. Efter det insåg jag att jag fått ytterligare två finnar i ansiktet. Jag känner mig helt enkelt jävligt fräsch ikväll.

Trots detta så kände jag endast för mys, mys & mys. Jag tände alltså massvis med ljus i hela mitt rum och sedan lade jag mig här i min mysiga och varma säng. Raggsockarna är självklart på & jag ser fram emot morgondagen. Praktiken totalt äger och vi har hur kul som helst. Jag ska nog träffa Robin imorgon också, som jag inte träffat på fett länge. Det blir fint. Jag hoppas att alla där ute har det bra och att dagarna rullar på. Om det inte gör det så kan ni ju höra av er och ha lite pepptalk med mig, för jag har mycket energi att sprida. Ni kan ju självklart höra av er om ni har det bra också, för det är bara kul att få höra att alla mår bra. Skrivskrivskriv, helt enkelt. Jag vill verkligen prata med lite folk och ni är ju de som har mycket koll på vad som händer hos mig. Nu vill jag veta vad som händer hos er! Ser fram emot kommentarer och roligheter. Peace out människor

 

Av Felicia * - 10 oktober 2012 21:56

 

Av Felicia * - 10 oktober 2012 07:39

DET ÄR FROST UTE?!

Alltså.. va?.. va?

Nu hänger jag verkligen inte med. Klockan är halv 9 på morgonen och det är frost överallt utanför mitt fönster. Jag undrar när det blev såhär kallt. Jag har lixom inte, förrän nu, insett att det börjar bli höst. Och vinter. Jag har tänkt mig att det är flera månader kvar och att jag kan gå ute i t-shirt ett tag till. 

Alltså.. va?

Just nu blev allting helt mindfuck. Känner mig dum i huvudet.

Ska strax gå ner till bussen, med vantar och halsduk. Och tjocktröja. Tur att praktiken är inomhus. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards