feliciasmakeup

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Felicia * - 16 oktober 2012 21:24

Detta tillägnas till Millan.

 

Jag vet att du just nu förmodligen ligger inne på ditt rum, invirad i ditt mysiga täcke och kollar på andra avenyn. Det är konstig att du blivit som besatt av denna serie, men jag håller med om att den är grymt bra. Samtalet du ringde till mig idag gjorde mig fett pepp på livet. Det kanske låter konstig med tanke på att du inte var så himla glad. Det är dock såhär, att jag insåg hur sjukt bra du faktiskt är. Du har alla chanser i världen till att få de högsta betygen i systemet, bara du vill. Du har sådan god tendens att du inte ens behöver lägga så mycket energi och tid. Du måste bara insé det. Du måste på något sätt göra det negativa till någonting positivt. Om man gör det på det sättet så blir allting så himla mycket roligare. Om man sedan tycker att någonting är kul så lär man sig väldigt mycket fortare och lättare. Allting handlar om hur man tänker om saker och om vilken inställning man har. Nu för tiden så går jag in i allting jag gör med god inställning. Vissa dagar sänker jag ner mig själv och tänker att jag inte kan. Jag börjar dock sluta med det. Jag vill komma långt, likaså vill du. För att vi ska lyckas ta oss hela vägen så måste vi stötta varandra och hjälpas åt. Vi kan göra detta trots att du inte går i samma klass som mig. Trots att vi inte har samma inlämningar, samma tider & samma lärare så kan vi hjälpa varandra mer än vad vi tror.


Till en början ska vi ändra ditt sätt att tänka på saker. Vi ska få dig att se på saker positivt och finna en lösning i allting vi gör. Vi ska också öka ditt självförtroende och jag ska få dig att förstå hur bra du faktiskt är. Vi kommer senare att märka på resultaten och betygen från skolan hur det går i vår utveckling. För att vi tillsammans ska klara det här så finns det endast en sak som jag kräver av dig

-Mod. 

Jag vet att det finns där. Vi ska bara få fram det.


Av Felicia * - 16 oktober 2012 21:00

Jag kände bara för att visa en bild på finaste vännen. Är det ens tillåtet att vara så vacker?

 

Av Felicia * - 16 oktober 2012 20:15

Jag älskar saker som:

-te.

-träning.

-strumpor. (sover med dem på).

-att åka buss då det är mörkt.

-köttbullar.

-"jag saknar dig".


Jag hatar saker som:

-kaffe.

-finnar.

-otrohet.

-att åka förbi detdär huset varje dag. 

-att inte vara tillräcklig.



Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards