feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Uppe med tuppen..?

Av Felicia * - 13 oktober 2011 06:56

Precis käkat lite frukost, mackor och ett glas med juice. Fy vad gott det var, det gjorde nog min dag tror jag. Måste gå och kolla vad jag har för kläder att använda idag, men det är så kallt så att jag har ingen lust att resa mig och sätta ner fötterna på det galet kalla trägolvet, golv-värme, here I come !

Som jag kände det igår, så blir det nog några inlägg lite då och så om smink, hår och inspiration. Men att jag också ska fortsätta med hur jag bloggar nu. Och det lät bra, jag kan gå med på det. Haha. Tack för responsen, det var skönt att få höra ERAN åsikt, så att det inte bara blir som JAG vill ha det :) 
Ska också bli bättre med bilderna, så att det inte blir sånadära tråkiga mobilbilder i spegeln, jag vet vad jag själv tycker om sådana. Jag ska bättra mig ! 

Idag träffar jag nog JennuPennu, hämtar nog hennes lillsyrra innan vi drar hem till henne och har det sådära himla mysigt. Åh, ska nog sova hos henne i helgen också, that's fucking awesome. Hihihihi.

Och så vill jag bara skicka en krya-på-dig hälsning till lilla Amanda som ligger hemma och är sjuk nu när det börjar bli vinter. KRYA PÅ DIG !
Ohmygod, VINTER, sa jag precis det ?! Det börjar bli VINTER. Fan. Haha.

 Taggar dagen med denna härliga låten. Lyssna på den och känn hur dagen blir helt jävla bäst !
 

 
 
Ina

Ina

4 december 2011 21:59

Du vet om att låten handlar om självmord haha?!

http://inasvedberg.blogg.se

Felicia *

6 december 2011 22:29

Haha, ja. Men den är bra, riktigt bra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards