feliciasmakeup

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Felicia * - 21 oktober 2011 21:35

-Yeah, that's what i'll be.-

Suttit nästan hela kvällen och övat på en ny låt, som jag skrivit till en person som betyder en massa för mig. Han är väldigt snäll, förstående och vill alltid allas bästa. Den grabben är riktigt värd. Han är värd allt han kan få. Tur jag har som får ha honom som en del utav mitt liv. Det är skönt att kunna dela saker med honom, roliga som mindre roliga. Shit, den här låten blir nog typ en av de bästa jag gjort. För att orden är så betydelsefulla. Så sant alltihop. MÖJLITVIS kanske någon får höra den om ett tag. Men bara kanske. Och om man frågar riktigt snällt.
Tack, för att du vill hjälpa mig med mina problem. Och tack för att jag får hjälpa dig med ditt liv.
-H

 
 

Av Felicia * - 21 oktober 2011 17:51

Sminkade ju Zara igår, och tog massa bilder. Tänkte visa er lite bilder och så. Eftersom inlägget igår inte hade någon bild.

Idag i skolan hade vi praktiskt prov i smink hela dagen, gick la sådär. Men kul vare.
Har typ öroninflammation med, yey. 
               
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards