feliciasmakeup

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Felicia * - 22 oktober 2011 19:44

Här sitter vi och sjunger så himla fint, eller ? haha.
Vi har precis käkat asgo kyckling och så, spelat lite wii med lite folk och sånt dära kul. Snackat videogrejs med Klint också, mycket trevligt.
 

Sitter och lyssnar på typ alla victors låtar med, ååååh dör. Speciellt den här, den gillar jag. Så sjukt grym stil och typ asgo hela grabben. Hiho !

 

Av Felicia * - 22 oktober 2011 15:52

Satt uppe hela kvällen igår och spelade gitarr, som vanligt nuförtiden. stackars min familj som måste sitta och höra mig hela tiden. Än änsålänge har dom inte klagat, men det kommer väl antar jag. När jag väl skulle sova, så gick det inte så bra. Örat värkte och jag låg och tänkte på Någon.  


Idag vaknade jag vid typ lite innan 7. Skickade iväg ett sms, och somnade om. Sen vaknade jag igen, någon gång lite senare. Skickade nåra sms till och åt lite mackor. Gick sen och la mig igen somnade. Innan pappa kom inspringade och var ganska galen för att jag skulle jobba. Så jag satte igång och gjorde lite jobb som mamma tagit hem, mamma och pappa drog och handlade. Sen insåg jag att ja justdet, ska ju sova hos Millan inatt. Så kokade lite te och packade och fixade mig för att det inte ska synas vilken liten sjukling jag är. hihi. 

Nu sitter jag här hos Millan och äter kakor och godis. Ska tydligen komma lite folk ikväll med, och käka och sånt. Det blir väl trevligt.

     
Längtar efter att få prata med sötepöte sen med. Hiho. Puss ! 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards