feliciasmakeup

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Felicia * - 24 oktober 2011 20:42

Hej fina vänner och folk där ute.
Idag har jag varit med Jennupennu, vilket har varit asmysigt. Vi käkade lite på donken innan vi drog vidare hem till hennes söta hus. Där drack vi någon konstig actimel som tydligen ska vara bra för magen. Eller så tar den bara död på en, inte vet jag. Let's find out. Haha, nä. Men vi hade det görr och flätade ur hennes hår. Eller ah, iallafall hon. Jag kämpade på med iungefär 4 stycken och har nu väääääldigt ont i armarna. Yeah.

Imorgon har jag sovmorgon, vilket är aaaasgött. Eller ah, iallafall för de lata människor som kan sova på morgonen. Och nej, jag är ingen av dom. Och eftersom jag tydligen blivit lite sjuk så nej, inte kan man träna då heller. fml
Efter skolan ska jag nog iallafall chilla lite med Hannes, som tydligen skadat sig lite idag när han skejtade. Så gåre när man inte kan... Haha. Nä, men det blir lika grymt som vanligt att träffa den lilla plutten.
 
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards