feliciasmakeup

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Felicia * - 28 oktober 2011 18:16

Den här bilden gör mig ledsen, skulle man väl kunna säga. Fast den gör mig också himla glad. Med tanke på att ibland funkar det, att bota saker. Samtidigt som det ibland faktiskt inte går. Och bilden gör mig ledsen för att det finns så mycket fruktansvärda saker som händer ute i världen nu. Med sjukdomar och med inre smärta som kan vara svåra att bota. Något jag dock vill säga om den saken är att okej, det kanske inte går att bota, men man kan alltid göra något bra av sin situation. Hur svårt det än kan vara, så går det alltid att göra så att det sista man har kvar blir värt. Och säg inte till mig att jag inte vet vad jag pratar om, för tro mig. Jag vet hur det är. Och jag vill bara att man ska hitta läkemedel, eller bara någonting som kan bota allt som behöver botas. Men hur mycket man än vill, så går det inte att göra allt. Man måste ha både pengar, tid och väldigt mycket kunskap

Men iallafall, den här gör mig ledsen. 


 

Av Felicia * - 28 oktober 2011 17:34

Idag blev det faktiskt en riktigt bra dag i skolan. Vi fick sminka varandra hejvilt och alla såg helt crazy ut. Skitsöta. Och läskiga en del. Själv såg jag ut som en död jag-vet-inte-vad. Vi hade iallafall jättekul och lyssande på en radio som knappt funkade. Hehe.
Och jag hade faktiskt tänkt att köpa lite färger och grejer nu till halloween, så att jag kan göra något kul och kanske lägga ut någon liten sminkning här på bloggen. Eftersom det är så himla många som frågar efter dom hela tiden, fast jag är så seg jämt. Förlåt. Jag ska bli bättre, jag lovar. Men det blir kul iallafall, och så kanske jag köper lite filmblod och latex och sånt där kul så att jag kan lära mig att göra sår och sånt coolt. För nu när man har sett 2:orna grejja med sånt i skolan så blir bara bara såååå himla sugen på att kunna. Time to face the facts
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards