feliciasmakeup

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Felicia * - 30 oktober 2011 22:00

Åhgud, kvällen igår var ju helt otroligt rolig. Jag och mina storebröder och mamma åkte till boråshallen och spelade bowling. Och nu har jag insett att jag faktiskt är dålig på att bowla. Har fett med träningsverk i armen idag också, kuuuuuul. 
Idag har jag varit med världens bästa pojk. Och herrejädrans vad kul vi haft. Ja, han kallade mig emo och så finns det ju dom personerna han kallar "dom där". hahahah, äh bara vi som fattar ändå. Vi tog massa kuliga bilder och hade det sådära allmänt roligt. Sen skulle jag tydligen sova hos Millan, och då fick Han åka hem till sig. Men han var inte ledsen för han fick spela tvspel, hihi. 


Har iallafall varit med Jenisa, Marigona, Lina, Millan, Mikaela och Marcus.  Vi typ gick ut och tiggde godis. Och vi fick en himla massa faktiskt. Då vet vi vad jag ska göra resten av kvällen. Wiiiih.
Ajja, orkar inte blogga nu.

Puss !
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards