feliciasmakeup

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Felicia * - 16 oktober 2011 20:04

hej igen !
Ville bara säga att jag precis kikat bingolotto med mamma, skitmysigt. Vann dock inget, det var inte lika kul.  
Nu ska jag lira lite gitarr och se om jag lyckas eller inte, hihi.


   

Av Felicia * - 16 oktober 2011 17:58

Hey, tjejen som är sämst på att uppdatera vare här. Förlåt. Men har haft fullt upp hela helgen och tänkte faktiskt dela med mig av vad jag har gjort.


I fredags åkte jag och min storasyster Therese hem till min andra syrra Johanna som bor i Göteborg. Detta gjorde vi främst eftersom jag fick det i födelsedag att dra dit med dom. Så i fredags käkade vi pizza och storebror Tobbe kom på besök. Där satt vi hela kvällen och tjötade och hade det sådära allmänt gött. 


I lördags så drog Jag, Johanna & Therese in till frölunda torg för att shoppa. Där strosade vi omkring i några timmar, käkade jättegoa mackor och jag köpte mig en ny shorta, eller ah, fick kan man väl säga. Skitgulligt. Så sammanfattningen av göteborg var helt enkelt AWESOME!
Sen körde iallafall Therese hem mig till min lilla Jennu. Där hade jag ju det självklart också helt grymt. Vi lagade tacos, eller ah, Jennu lagade tacos och jag kollade på och drack mjölk. Vi gjorde dipp, och käkade massa goa chips och godis hela kvällen. Vi lirade lite gitarr och sjöng en del. Passade henne lillsyrra Lisa också, eftersom föräldrarna inte skulle vara hemma hela kvällen. Sen kollade vi på lite vänner avsnitt också, asgrymt. Senare på natten typ, gjorde jag en ansiktsbehandling på Jennu och gjorde lite massage, det uppskattade hon verkligen, hiho, jag är så snäll. Nä jag ska skojja. Vi somnade iallafall sent, utan att säga godnatt och med mobilerna som typ trillade ner på golvet. Folk blev ganska dissade av oss där, förlåt för det btw.


Idag så har vi bara chillat, typ ätit mackor och kollat vänner. (Än en gång). Och nu ligger jag här hemma på min älskade yogamatta och myser i min onepiece, raggsockar och dreadsen inte så snyggt uppsatta, hehe. 
Tack alla gullegrisar som gjorde min helg så bra !


   
 Nu ska jag läsa denna boken som jag lånade av Jennuuuuuu ! 
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards