feliciasmakeup

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Felicia * - 13 oktober 2011 20:42

Tjenahopp. Här är jag igen. Och vad har jag hittat på idag ? Jo, jag har varit i skolan, hade svenska och satt och skrev ett reportage som vi grejjar med, det har jag berättat om förut. Sen hade vi engelska och grejjade med något konstigt grejs om irland och typ.. åt äckligt godis, haha.
Sen hade vi det ROLIGASTE, hantverken. Då fick vi lägga en skönhetsmake, vilket är det som vi har grejat med den senaste tiden i skolan. Så idag var sista "riktiga" lektionen med skönehetsmakeup eftersom vi imorgon börjar med festmake. Ååååh, jag ser så himla mycket fram emot det. Ska bli himla kul asså. Speciellt med tanke på att efter mitt "JAG HATAR MITT LIV" utbrott på lektionen idag för att allt gick så dåligt, så blev resultatet tillslut helt okej. 

Efter skolan drog jag och Jennu till någon skola för att hämta hennes lillasyster, vi var lite sena dock. Efter att ha hypervenilerat på södra. Hihi. Sen kom vi hem till henne, käka lite mackor och drack mjölk. Sen myste vi med gitarren i hennes rum, pratade meningar som jag inte vet vad de betydde riktigt och bara hade det sådära allmänt bra som vi jämt har. På lördag blir det fett najs, för då ska jag sova hos henne och vi ska ha en såkallad spakväll. Ska göra en liten ansiktsbehandling på henne (som vi lärt oss i skolan). Sen ska vi ha massa mysigt och lite sånt därnt kul. Åååååh, längtar redan ! 
Wiiih, jag älskar tjejen grymt mycket. Tur att hon är min bästavän & inte någona annans. Eller ah, okej. Jag kan väl dela med mig liiiiite då. litelitelite bara.

Nu måste jag dra och packa kläder och grejer tills imorgon, då jag drar till göteborg med två utav mina söta systrar för att ha det sådära allmänt härligt !
Ska också fixa min hemtenta som vi fått i skolan, lika bra att få den klar ansér jag.

 

 

Av Felicia * - 13 oktober 2011 06:56

Precis käkat lite frukost, mackor och ett glas med juice. Fy vad gott det var, det gjorde nog min dag tror jag. Måste gå och kolla vad jag har för kläder att använda idag, men det är så kallt så att jag har ingen lust att resa mig och sätta ner fötterna på det galet kalla trägolvet, golv-värme, here I come !

Som jag kände det igår, så blir det nog några inlägg lite då och så om smink, hår och inspiration. Men att jag också ska fortsätta med hur jag bloggar nu. Och det lät bra, jag kan gå med på det. Haha. Tack för responsen, det var skönt att få höra ERAN åsikt, så att det inte bara blir som JAG vill ha det :) 
Ska också bli bättre med bilderna, så att det inte blir sånadära tråkiga mobilbilder i spegeln, jag vet vad jag själv tycker om sådana. Jag ska bättra mig ! 

Idag träffar jag nog JennuPennu, hämtar nog hennes lillsyrra innan vi drar hem till henne och har det sådära himla mysigt. Åh, ska nog sova hos henne i helgen också, that's fucking awesome. Hihihihi.

Och så vill jag bara skicka en krya-på-dig hälsning till lilla Amanda som ligger hemma och är sjuk nu när det börjar bli vinter. KRYA PÅ DIG !
Ohmygod, VINTER, sa jag precis det ?! Det börjar bli VINTER. Fan. Haha.

 Taggar dagen med denna härliga låten. Lyssna på den och känn hur dagen blir helt jävla bäst !
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards