feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Felicia * - 20 oktober 2011 18:56

Hejhopp lilla gummiknopp

 Ååååååååkej, skolan var la sådär idag. Hehe.

Har iallafall jobbat typ en timme idag och tjänat lite cash, asgrymt. Sen kom Zara hit, och ska typ sminka henne och grejs idag. Ska bli asnice. Har tagit hem sminkboxen idag från skolan, hihihihihihihihihi. Ah, är helt borta idag. Så det är bäst att detta inlägget inte blir mer kladdigt än det redan är. Så ah, skriver sen. 
Ciao 

Av Felicia * - 20 oktober 2011 18:56

Hejhopp lilla gummiknopp

 Ååååååååkej, skolan var la sådär idag. Hehe.

Har iallafall jobbat typ en timme idag och tjänat lite cash, asgrymt. Sen kom Zara hit, och ska typ sminka henne och grejs idag. Ska bli asnice. Har tagit hem sminkboxen idag från skolan, hihihihihihihihihi. Ah, är helt borta idag. Så det är bäst att detta inlägget inte blir mer kladdigt än det redan är. Så ah, skriver sen. 
Ciao 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards