feliciasmakeup

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Felicia * - 17 december 2012 21:29

Jag ringde till honom endast för att höra hans röst. Jag dolde mitt nummer och ringde två gånger samma kväll. Hans röst.. gjorde mig.. ledsen. Jag vill inte vara raderad

äfherhgiperuhfcnxiuwqndowejfmklefmrkl.


Av Felicia * - 17 december 2012 20:49

-Lukas bor på hestra.

Jag skulle åka till honom idag. Jag gick på buss nummer 8 , som vanligt när jag ska hem till honom. Mitt i allt kaos, med tanke på att bussen var lite för tidig, så sprang jag fort på bussen. Efter ett tag så kände jag att jag var på väg åt helt FEL håll. Det var då jag insåg att jag satt på fel buss. Jag hade ingen jävla aning om vart jag var. Verkligen inte den blekaste. Jag insåg också, under denna tid, att jag var så kissenödig att jag höll på att kissa ner mig. Verkligen. Trodde att jag skulle explodera av kissnödighet, det var helt galet. Jag kunde inte tänka, inte skriva, inte prata. Jag kunde inte göra någonting. Jag åkte med bussen tillbaka, bort från ett ställe som jag inte vet vad det hette. Jag halvsprang till skolan för att äntligen få kissa, och det var det skönaste jag gjort på länge. (Fan vad jag ger för mycket information jämt, ursäkta för det). 

Sedan åkte jag iallafall hem till Lukas, kastade suddgummin och rubikskuber på varandra. Sedan väntade vi på att ungefär 13 bussar åkte förbi innan vi tog tag i våra liv och drog ner till stan igen. Där träffade vi Millan & Lina som vi skulle köpa julklappar med. Det var mysigt, och konstigt. Och så Träffade vi Tobias. Och miljoner andra människor som jag kände. Sedan gick Lukas och jag åkte med Millan hem. Där hade vi det awesome, kollade på debatter om skolan och sådant som vi gör. Älskar den bruden!


Idag har varit en bra dag, för jag har en fiende mindre. För den personen har insett att den tycker om mig nu, det är skönt. Då slipper jag att bli ogillad av någon som inte ens vet vem jag är. Känns asbra!

Love it. Yeah.


Kan ni berätta om eran dag? 

Plese. 
Är så nyfiken. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards