feliciasmakeup

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Felicia * - 1 december 2012 20:50

Med tanke på tidigare inlägg under dagen så var det nu dags för lite lycka. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra för att bli på bättre humör, så jag satte mig på mitt golv och satte igång med att fixa en lyckovägg. Som många av er vet så älskar jag ordet "dandelions", därför bestämde jag att det var just det ordet som skulle finnas med på väggen. Sedan skulle självklart mina vänner få vara där också. Jag kommer alltså varje morgon att se denna underbara lilla hörna och känna lycka. 
Detta var det bästa jag har gjort på länge.


Ni får också se mina favoritkläder & min samling på tomma vanlijte askar. 

   

Av Felicia * - 1 december 2012 15:37

   Idag gör allting sådär brutalt jävla ont. ÖVERALLT.


Det känns som att det idag är en jävligt dålig dag, för första gången på väldigt länge. Det värker mer än någonsin, både i min kropp och i min själ. Jag skulle helst av allt vilja sova bort hela skiten, men så kan man ju inte göra. (inte när man gjorde så igår.) Jag önskar bara att det var sommar och sol. Att alla var sådär ljuvligt solbrända och vackra. Att jag kunde ta mitt pick och pack för att åka precis dit jag vill. Jag orkar inte att allting, på en och samma dag, skall gå EMOT mig. Just idag ser jag inte fram emot någonting. Inte ens att gå till skolan på måndag. Jag känner inte för att äta kakor, för att träna, för att prata, för att smsa, för att ringa, för att sova, för att vara vaken. Idag känner jag inte för att göra någonting. Jag känner inte för att gråta heller, fastän tårarna sitter i halsen. Jag känner det. Om jag skulle försöka att prata så skulle rösten spricka, direkt. Det är sådant man känner redan innan det har hänt.

Jag orkar inte idag. Och jag saknar alltför många människor. Och alltför mycket tider. Och alltför mycket känslor. Och alltför mycket kärlek. Idag känns det som om allting är sådär äckligt hopplöst och bortblåst. 


Jag saknar allt det här så jävla mycket. Låt mig bara gråta.

                 

   

Av Felicia * - 1 december 2012 14:48

Jag har aldrig förut varit så stolt som jag är över honom. Det är helt otroligt hur den här killen faktiskt lyckas så bra som han gör. Jag har aldrig förut stött på en människa som kan så mycket saker som han kan. Som är så enormt underbar och fantastisk. I vanliga fall bor han långt härifrån, så långt bort att vi ses alltför sällan. Att han nu är så nära mig, så sjukt nära, det är helt fantastiskt. Jag skulle kunna träffa honom varje helg, om det nu vore så. Detta just av den anledningen att han fått jobb i närheten. Jag saknar honom så himla mycket, min fina vän. Att få omfamnas av honom är det bästa någonsin. 

-Det kan svepa förbi kvällar då jag har svårt för att somna. Jag kan fälla tårar, känna saknad. Jag tänker tillbaka på de få dagarna i somras som jag fick spendera hemma hos honom. Jag har nog aldrig mått så bra

Det värsta är att inte kunna visa honom hur mycket jag behöver honom.


Jag älskar dig.

   

Av Felicia * - 1 december 2012 13:29

Nu tycker jag personligen att det är dags för mig att bli frisk. 

-Det är så uttråkande att bara ligga hemma i soffan och sova hela dagarna. Jag vill ut i snön, gå långa promenader och hänga på gymmet, som alla andra gör. 


Jag är så otroligt sugen på att skriva musik idag. Om jag orkar senare idag så ska jag ta fram gitarren och spela för kung och fosterland. (önsketänkande.)

-Vem försöker jag att lura?

Jag kan ju inte ens prata. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards