feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Felicia * - 15 december 2012 20:23

Igår försökte jag att spela in en video där jag spelar en egenskriven låt. Mitt i filmen kom Dissi fram och slickade mig i örat. Jag gav upp. Förövrigt så saknar jag henne. Jättemycket. Hon har varit på utställning i Stockholm sedan igår, men imorgon kommer hon äntligen hem!


Och så ler jag för alla vackra människor där ute. 

 

Av Felicia * - 15 december 2012 17:22

Vad händer med människor?

Jag undrar varför det finns så många människor som har en tendens att ändra sina åsikter var och varannan sekund. Jag förstår inte anledningen till att ena dagen hata någon mer än allting annat, för att sedan älska den till döds. Det finns skillnader. En skillnad är att från vissa personer är det endast ord, som egentligen inte betyder ens hälften av det man påstår. Om det skulle vara en sådan situation så skulle jag kunna ha överseende. En sådan sak är dock någonting man känner, ända in i sin själ. Man vet precis vad den andra personen vill ha ut av det som händer. Men varför just HATA?


Kan man inte bara hålla det inom sig, ett tag. Att man inte delar med sig om hur mycket man ogillar någon annan, någon annas åsikter eller någon annans handlingar. Det vore så skönt om människor bara kunde lära sig att älska. Att älska på RIKTIGT. Efter den här sommaren så har jag lärt mig precis vad kärlek innebär. Vad ordet älska innebär. Också vad ordet hata innebär. Iallafall vad det innebär för MIG. Vi alla har ju olika syn på saker. 

Helst skulle jag vilja strunta i allt vad "ord" betyder. Att sluta sätta ord på saker. Jag har redan börjat lite, men folk vill alltid att man ska sätta ord på saker, vilket gör det svårt att sluta med det. Hoppas att alla inser att det faktiskt inte är någonting man behöver göra. 

Jag vill bara leva. Leva.

-Lev.

Nu.

 

Av Felicia * - 15 december 2012 16:56

Igår blev jag hemringd av Amanda och Julia för att komma dit och kolla på film. De sa att det inte gjorde  någonting att jag hostade som en galning. Vi hade världens mysigaste kväll och åt massa gurka och morötter. Och de åt lite chips. Det var läskande. Imorse vaknade vi sent som fan, vilket var galet skönt. 

Jag kanske åker tillbaka till Amanda ikväll, det vet man aldrig. Min älskade.

Jag och Julia är äntligen vänner på facebook igen också, efter många om och men. Förstår mig inte på min facebook ibland. Nu har vi dock löst det problemet. Gullis


För att inte slösa er dyrbara tid mer ikväll så ska jag nu sluta skriva massa saker som ni förmodligen inte vill läsa om ändå. Jag och mamma ska laga mat och kolla film, hoppas att ni är avundsjuka på att vi har himla kul. Tänkte kasta mjöl på henne sen. HAHAHA. Idag är en flummig dag. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards