feliciasmakeup

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Felicia * - 28 november 2011 20:34

Åh, jag var faktiskt jätteduktig innan. Jag tog en springtur. Det hade inte gått utan min bästa bruscha Tobias som peppade mig att dra iväg. Tack. Just det, det har jag nog glömt att berätta. Min älsta storebror Tobias kommer bo här ett tag, så om jag nämner ett konstigt namn här så är det förmodligen hans. Tycker faktiskt om att han ska vara här ibland nu, allt blir så mycket roligare då. Shit, jag har blivit sån att jag älskar mina syskon så himla mycket. Jag menar, visst att man älskar dom, det gör ju alla. Men mina syskon är det något speciellt med. Tråkigt att vi inte ses så ofta. Måste faktiskt ta tag i detta känner jag. Love u guys.

Tänkte att jag bjuder på en bild på lilla Tobbe, söta hellokitty lurar också !

   

Av Felicia * - 28 november 2011 14:50

Hejhopp. 
Idag slutade vi lite extra tidigt i skolan, vilket gjorde att jag hann med den tidigare bussen hem. Men med tanke på att bussen inte går ända hem dit jag bor så var Amandas mamma jättesnäll och hämtade oss i viskafors. Trevligt !


Och vet ni  ? Igår var det ju typ storm, och det var massa som blev av med strömmen. Även om jag bor i typ skogen som alla kallar det, så hade vi ström hela tiden. Känn på den !

Idag har jag absolut inga planer. Jag hade tänkt att dra ut och springa men insåg sedan att det är kallt ute. Så jag får nöja mig med mina gamla hederliga situps. Och om det finns någon rolig träningstjomme där ute som kan massa kul grejer så kan ni ju gärna skriva lite tips, så att jag har något att göra tills jag får tummen ur röven och skaffar mitt gymkort. Efter jul, jag lovar.


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards