feliciasmakeup

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Felicia * - 7 november 2011 17:47

Ehm, ja.. här var jag igen då. Förlåt mig för sist. Jag var väl inte på det bästa humöret. Kan inte erkänna att jag mår så mycket bättre nu heller iförsig. Idag har jag typ.. varit i skolan och inte gjort någonting typ. Stirrade in i väggen och typ.. ah det var la det jag gjorde. fml.

MEN nu vill jag bara tacka världens finaste Klint för hjälpen igår kväll. Aldrig förut hört talas om någon som varit så snäll. Han hjälpte mig med mina kompletteringsuppgifter i matten. Satt uppe hela natten typ för att hjälpa mig att förklara hur man gör tråkiga "(-3)+(-4)x4". Tack lilla godisbiten, du är då himla bra. Synd att du inte kunde komma hit till mig när du sa att du kunde. Men hoppas verkligen att du kommer till mig vid jul, för annars blir jag verkligen inte glad. Klarar nog inte en dag till utan dig. För du är så bra, så himla smart. Tack Klint, du är fin !  



För du är min blomma, din lilla buse.
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards