feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Felicia * - 20 november 2011 16:29

-Nu gäller det bara att hålla sig uppe på denna nivån. Det gäller att hålla sig kvar över ytan-


Ja, dagarna nu går väldigt bra. Jag vet inte om det beror på att jag blivit frisk nu igen. Att jag kanske varit så himla trött på att ligga hemma i soffan varje dag. Att jag äntligen får börja träna och träffa polare och grejer. En vecka känns som flera år, när man ligger hemma och är sjuk. 
Mår verkligen helt fantastisk just nu. Jag hatar inte mina dreads längre utan jag är ganska nöjd med dom ändå. Jag menar, dom är där men dom är inte snygga och inte fula. Awesome. Dock håller ju en av dom på att gå av. Ser galet ut. Jag tror att det beror på att jag har löshår där, för det hade jag ju i tre stycken i luggen bara. Men ah, lossnar den så har jag lovat att Jennu ska få den :)
Håller på att bli färdig med engelskagrejen som jag har kämpat med hela veckan. ÄNTLIGEN.

Matten är fortfarande lite kämpig. Håller på med sånt dära.. eh.. lån och ammorteringar. Fattar ingenting, även om jag har försökt att plugga och läsa hur man ska göra. Tror att det snart är dax att ringa Klint igen. Min räddare i nöden, vad gäller plugg. Iförsig är han det vad gäller allt annat också. hihi.

 
Imorgon tror jag att jag träffar Kennuplutt. Åh, har saknat henne så himla mycket den här veckan. Facebook-kontakt funkar inte. Åh, ska bli så himla grymt. Undrar vad vi ska göra. Har inga pengar så vi kan inte käka donken, fan. Varit utan donken i en heeel vecka. Det är ju där jag bor i vanliga fall. Borde inte lagt skolan så nära. Hehe.


Aja, nu har jag inget mer att säga. Ska gå och äta pepparkakor och dricka julmust. Åh så gott. 

Puss



Mitt fina julpyssel jag gjorde åt mammi idag. Fint va ?

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards