feliciasmakeup

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Felicia * - 11 november 2011 17:30

Hejhopp, som jag alltid säger nuförtiden.
Idag i skolan var det faktiskt kul. Vi skulle sminka varandra som en brud. Jag sminkade Amanda. Hade temat "emo", men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hon blev iallafall skitsnygg, värsta pangbruden. Själv blev jag fixad som en hippie/bohem. Hade klänning och grejer, helt galet. Massa smycken inflätade och fastknutna i dreadsen. Och ah, trivdes la ganska bra i det, förutom klänningen. Men folk diggade det, tydligen. Och det var ju kul!
Efter skolan gick jag och Amanda lite i stan och vi stötte på JennuPennuGodisBit. Jättekul faktiskt, hihi. Sen skulle Zara med mig hem, så mötte henne på södra för att ta bussen hem. Nu sitter vi här och är hungriga och väntar på att mamma och pappa ska dra till mariedalcup så att vi kan laga mat. haha. Ikväll ska vi laga mat och kika på idol. Ska bli bra asså. 

Imorgon drar jag nog till mariedal cup med Jennu. Blir också grymt. Vi ska bah chilla hela dagen lång, eller något i den stilen. Hihi.




Here I am, in a dress. awful.

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards