feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Felicia * - 15 mars 2013 08:35

Det finns många anledningar till att jag är här idag. Många anledningar. Inte bara att jag är här, som en förändrad och starkare människa. Också att jag ÄR här. Kroppsligt. Själsligt. Att jag är här, finns här, på planeten. Jag vet inte vilka jag har att tacka för det, men någon är det. Kanske någonting som inte finns, men som ändå hjälpt mig att stå kvar här. Det är en av sakerna som varje dag får mig att leva, att ta vara på stunden. Det är svårt att förstå, jag vet. Sjukt svårt att förstå. Men när man upplever någonting som gör att man alltid kommer att uppskatta livet, det är då man förstår den fantastiska känslan. Jag vill bara att ALLA ska veta hur glad man borde vara för att vara här, på jorden. Tänk om man inte hade fått vara det längre. Det är den värsta känlsan & tanken någonsin. Så när vi väl är här, då ser vi till att leva. Vi lever. Idag. Imorgon. Tills benen inte kan bära oss längre, och lite till. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards