feliciasmakeup

Alla inlägg under april 2012

Av Felicia * - 2 april 2012 06:48

Förlåt för detta otroligt dåliga bloggande. Har haft världens sämsta tid och bara velat gå under jorden hela denna fula & hemska helgen. Idag är det måndag och jag försöker att ladda om på nytt. Jag kan väl inte påpeka att jag ser fram emot en vecka fylld med utvecklingssamtal, muntliga redovisningar och andra inlämningar - men jag får helt enkelt göra det bästa av situationen.


Nu är det bara denna veckan kvar innan det är LOOOOOOOOOOV. På lovet ska jag försöka att bara njuta av tiden och göra saker lite spontant. Är så trött på all planering och skit som jämt ska ingå i våra liv. Jag ska strunta i att ha koll på klockan och bara låta tiden gå. Mitt lov kommer förmodligen spenderas med min bästa högervante. Kommer bli awesome.


Nu ska jag få i mig lite frulle, i form av drick-yoghurt. Yummi

   

Av Felicia * - 1 april 2012 12:31

Sitter här och känner mig allmänt nere i dessa gråa dagar. Vad som då fyller min dag är när jag läser min bästa väns blogg. Där hittar jag en helt underbar video på när hon spelar gitarr och sjunger. Jag ryser över hela kroppen och känner glädjen rusa igenom mig. Måste visa den här, och ni måste lyssna. Ge det en chans. Jag är så stolt som man bara kan bli. Känner mig som en mamma, som aldrig vill låta sin dotter växa upp. 
Jag tillochmed fällde ett par tårar där. 

Du är det finaste jag vet, my dear. 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards