feliciasmakeup

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Felicia * - 23 april 2012 19:23

Hum.. smart som jag var imorse på vägen till skolan så GLÖMDE jag av att titta efter röda bilar. Hur kunde jag ens MED att glömma det? Usch på mig !

Iallafall,
dagen blev bra ändå. På lunchen träffade jag på Majkie, som jag verkligen inte har varit med på åratal. Båda har så mycket att göra hela tiden, så vi hinner inte ses. Vi har dock LOVAT varandra att ses på torsdag. & roligt nog längtar jag till det. Bara för att han är fan helt jävla awesome


För en stund sen så kände jag mig helt plötsligt väldigt kreativ. Så jag tog tag i sminkpenslarna och började göra en make. Det slutade.. såhär. 

 

Av Felicia * - 23 april 2012 07:14

Jag steg precis innanför dörren efter att ha tagit en härlig morgonpromenad med min storebror. Jag är redan pigg & glad, vilket förhoppningsvis innebär att det blir en bra dag. Om jag bara ser 5 röda bilar på vägen in till skolan så kommer det att bli en super super bra dag. Så är det faktiskt. Hoppas att det blir så - för då finns det ingen chans i världen att någonting kan göra dagen dålig. 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards