feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

London med min bästavän' <3

Av Felicia * - 24 april 2012 20:18

Idag är det ingen vanlig dag - för idag är det Zaras födelsedag !

Idag är det den 24 april 2012, vilket innebär att det är min bästa kompis födelsedag. Det innebär också att det idag är EXAKT ett år sen jag & hon var i London tillsammans. Bara jag & hon. Vi hälsade på en som bor där, & vi träffade hennes farmor och hennes pappa. Känslan när vi två, hand i hand, gick runt hörnet på flygplatsen var.. amazing. (Som Danny skulle sjunga). Jag minns också alla vakter och personal som kollade på våra pass och såg att det var din födelsedag. Du var så stolt att det på ditt papper stog "adult". Vilket innebar att jag och du fick åka helt ensamma till ett främmande land. Att vi inte var två små ungar som skulle springa runt någonstans och inte visste vad vi gjorde. Dock måste jag tillägga, att trots att det stog adult på ditt papper, så lyckades vi ändå springa runt som två yra höns åt varsitt håll. Vi shoppade så mycket att det gav oss övervikt i väskorna. Vi åt också dessa galet goda godisarna, för det var ju trots allt påsk. & den lilla söta killen som somnade på min axel på flyget hem, jag vågade inte ens röra mig. Och hans pappa frågade om det var okej. Självklart var det det !

& när vi väl insåg att vi skulle åka hem. Så visste vi inte hur vi skulle göra för att inte behöva betala all denna extravikt som vi lyckats packa med oss. Vi fick helt enkelt klä på oss lager med byxor, tröjor, strumpor och smycken. Jag tror att vi allt som allt hade 4 par byxor på oss. Och HERREGUD vad vi svettades. Men ja, det gäller att vara taktisk ! 


Jag vill bara avsluta med att säga grattis till min riktigt söta vän. Grattis gånger 151210 på din födelsedag, och snart ska du få en riktigt mysig dag med mig. Mig ÄLSKAR dig !


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards