feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

KÖTTBULLE-KRIG

Av Felicia * - 20 april 2012 20:59

Alltså.. jag sitter här och tänker på hur köttbullar har gjort en stor skillnad i mitt liv. Lixom.. en hel dag kan gå och det enda jag tänker på är att när jag kommer hem ska jag äta en tallrik med köttbullar. Eller ett par köttbullar på mackan, eller bara en köttbulle i handen. Är det inte sjukt? Jag är alldeless galen i det. Och det värsta är att jag snackar om det hela tiden. Stackars mina polare som får lyssna på mig när jag varannan sekund pratar om hur gott det är. Om alla olika sorter, om att jag gillar mammascans bättre än hemgjorda. Ja, om det är något jag lever så är det fanimej köttbullar. Så om någon undrar varför jag är så rund, så beror det på mitt köttbulle-beroende. Jag borde gå i terapi. Kan man det


"-Hej, jag har ett beroende som är väldigt påfrestande".

"-Jaha, kan du berätta om detta så att vi kan prata om det?"

"-Jo, det är så att jag är galen i köttbullar. Det börjar gå överstyr."


"-Oj, vi får helt enkelt prata om detta. Vi måste reda ut varför det har blivit såhär & hur du kan sluta. Detta är ett väldigt annorlunda men extremt viktigt fall."


Nej, alltså förlåt. Jag är rätt sjuk ibland. Men ja, detta är vad jag sitter och funderar på iallafall. Det är konstigt att jag ens har kompisar, så som jag beter mig. Haha. 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards