feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

You just drag me down

Av Felicia * - 18 april 2012 21:56

Jag  vet med mig att det är väldigt dålig uppdatering här. Ni får förlåta mig för detta, men jag lovar att det kommer bli bättre om ett tag. Just nu är det mycket på gång i mitt liv. Mycket problem som måste lösas och mycket annat runtomkring. På dagarna försöker jag att göra så mycket som möjligt för att endast tänka på bra saker. För att på något sätt koppla bort allt annat för en stund. 


Idag har varit en bra dag. Jag har varit i skolan, suttit på en bänk med fina vänner & jag har haft idrott. Jag har väntat på bussar i timmar men jag har också tagit en promenad med en väldigt fin kompis. Jag har gungat på en lekplats också. Det var mysigt. 
Jag sitter nu på mitt rum helt nyduschad och jag ska försöka att rensa lite papper och få lite ordning. Efter det ska jag spela lite på gitarren och öva på mitt muntliga framträdande. Efter det ska jag sova. Så djupt jag bara kan. Och imorgon ska jag vakna med nya krafter och nya tag.  


Ni får ursäkta mig att jag är så himla uppoch-ner med mitt humör. Jag ska bli bättre på att alltid hålla humöret uppe. Om ett tag kommer jag att kunna fokusera på vad som betyder mycket för mig och jag kommer att kunna leva med folk som tycker om mig. Jag kommer endast att vara med och prata om folk som faktiskt finns i mitt liv av en orsak. Folk som vet vem jag är, folk som försöker lära känna mig & folk som alltid berättar sanningen. Alltid. Det är dem jag lutar mig mot när det är svårt. De som alltid är ärliga mot mig. Jag lovar att jag snart ska resa mig upp från marken. Det är bara det att det känns som att någon har sparkat mig i ryggen. Som om någon har trampat mig i ansiktet och gjort allt den kan för att såra mig. Så känner jag mig just nu. Lämnad. & ensam. Även om det var mitt val att inte vara med längre. Även om det var jag som lämnade allt och gick min väg. Det beror endast på att du var det jag levde för. Det som jag kämpade för & det som jag alltid skulle ställa upp för. Jag skulle alltid ha din rygg, vad som än hände. Nu ligger jag bara ner, utan dig. Utan kärlek. Utan någonting alls. Bara min ovärdighet. Smutsig. 


Rätt nice hår ändå. Vad tycks ? Ge mai en kommentar vettja, era sötnosar. 

 

 
 
Johanna och Sara

Johanna och Sara

19 april 2012 08:25

älskar dina dreads :)

Fin blogg! :) Vi vill tipsa om att vi har en tävling där man kan vinna konst och design från vår webshop, samt länkning på bloggen!

för att vara med och tävla, gå in på: http://geminaarts.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-webshopen.html

om inte får du ha en bra dag!

http://geminaarts.blogg.se

Felicia *

19 april 2012 14:58

Jag ska kika på detta. Tack för att ni tittade in. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards