feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Haha - skrattretande

Av Felicia * - 11 april 2012 23:10

Jag har för första gången idag sett på "big brother". Jag fattade inte så jättemycket, det var mycket namn hit och dit. Anledningen till att jag inte tittat förut är att enligt mig är detta ett stort, äckligt jävla skitprogram. Sorry alla älskare av bb, men nu är det faktiskt så. Jag har inte direkt ändrat min åsikt, kan man väl inte säga. Men man blir ju självklart lite nyfiken på vad nästa program ska handla om. Det är dock jävligt mesigt med alla dessa bråk och uppgjorda saker. Tycker jag. 


Det har varit en händelserik dag med sönderslagna lampor, utspillda drickor och samtal från folk som inte gjort en så glad. Det har också varit samtal från folk som gjort en glad. Tack

Vill bara passa på att säga, att ska man inte säga som det är till någon - så borde man ligga lite lågt och inte dela hela sitt liv på facebook.  

   

 
 
Ingen bild

rauwr

11 april 2012 23:55

Felicia! detta är sultan ceder!
BB är inte uppgjort, haha, ja har 24/7 och har på det hela dagarna om jag är hemma. dom får inte några lappar om bråk eller något sånt bus.
ville bara säga det, jag hade märkt det som kollar på de hela tiden hihi :) <3
sen tkr ja inte man ska hata bb för de är AWESOME!
GRYM BLOGG!

Felicia *

12 april 2012 09:50

Jag hatar det & kommer alltid att hata det, tyvärr. Hehe. Ingen kommer någonsin kunna ändra min åsikt om detta, hihi.
Tack ! :)

 
mina

mina

13 april 2012 14:32

Jo det gör väl det, tack för att du säger så :) Du är supersöt!

http://tatooine.blogg.se

Felicia *

13 april 2012 15:19

du med !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards