feliciasmakeup

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Felicia * - 29 december 2011 18:24

Ja, dagen gick inte alls som planerat. Skulle åkt in till stan och grejer. Fast det gjorde jag inte, tråkigt nog. Sen skulle Jennu kommit hit. Men så blev det inte heller, bara för att det inte går några bussar ut till detta sega bondestället. Åh, vill typ flytta så att jag kan komma någonstans. 
Jag måste ändå säga att det har varit en mysig dag. Vaknade upp med en jättefin vän i mitt rum. Sen har jag ätit kakor, druckigt saft och spelat gitarr. Gitarren är dock helt knas, måste köpa en gitarrstämmare. Jag vet, det är dåligt att jag inte kan stämma den själv. Men ah, så äre. 


Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Pappa ville tydligen att vi skulle städa. Mm, det låter ju sådär jättekul. Vi får väl se hur det blir med det. Kanske har andra planer.  

Jag vet, bara massa tråkiga bilder. Ska bli bättre. Mycket bättre. Om ett tag. Jag lovar. 
   

Av Felicia * - 29 december 2011 13:13

Hej alla söta och rara.

Jag känner att jag just nu inte har något vettigt att prata om egentligen. Men jag kan sprida lite glädje till er, för idag är jag på bra humör. Lika som iförrigår och igår. Jag har bara varit sådär sjukt glad så att det känns som om man ska spricka vilken sekund som helst. Jag vet inte om det beror på att jag har lov, eller att jag har ätit så mycket köttbullar nu på julen, eller om jag bara blivit världens gladaste människa. Men man kan inte säga något annat än att jag är på strålande humör. Jag har någon konstig mysig känsla i magen, som gör att även om jag skulle halka och bryta benet, så hade jag varit på bra humör och tänk att "äh, det löser sig". Så nu är det bara att hålla sig uppe på den här nivån. Vara kvar här ovanför ytan, (som jag inte var i min galna dröm inatt, då simmade jag på botten av ett hav) haha. 

 Hoppas att ni alla får en grym dag. Min dag kommer inte bli lika bra som jag hoppats, men vad gör det? :)

Såhär glad ska man vara varje dag, då lever man längre. 
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards