feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Felicia * - 20 december 2011 18:15

Hej alla fina solstålar. 
Först och främst måste jag be om ursäkt för att jag inte har synts till här på ett tag. Som ni vet så har jag varit i Spanien, men jag kom hem till mitt hus först idag. I söndags landade vi med planet i Göteborg. Och då begav jag mig direkt till Jennu och sov över hos henne. Vi hade det jättemysigt och jag har saknat henne som en galning. Sen åkte jag till skolan igår, men hon har redan lov så hon fortsatte att sova tror jag. Hehe. Sen efter skolan så drog jag till LBS och var där med Jennu och hennes roliga klasskompisar. Vi drog till ica och vi handlade i knalleland. Det var mysigt. Sen åkte jag med henne hem igen och sov hos henne en natt till. Då åt vi kladdkaka på natten och allt vad vi gjorde. Om man ändå kunde vara där varje dag !


Iallafall, min semester har varit fin. Riktigt fin. Inte för att bara tala om alla fina palmer och mysiga resturanger. Människorna där nere är hur söta som helst. Första veckan var vi på en av öarna som heter canarie öarna. Där bodde vi på ett fint hotell som hette Puerto Atlantico. Vädret var inte riktigt på våran sida och det var en hel del mulna dagar. Det fanns inte heller några riktiga shopping grejer eller sånt. Men den veckan var ändå väldigt mysig. Kvällarna gick ut på att spela kort och sånt ute på altanen, därifrån kunde man se solnedgången på kvällarna. Det måste varit bland det finaste jag någonsin har skådat. Annars så åkte vi till tomma shoppingcenter, tog kalla bad i poolen, åt pizza varje dag (iallafall jag), och ja.. ungefär så. 
Den andra veckan så skulle vi åka båt över till teneriffa. Vilket jag inte tyckte om så mycket, med tanke på min hemska sjösjuka. Som tur var så gick båtresan bra och jag lyckades att sova mestadels av tiden. Väl på teneriffa så bara svepte dagarna förbi. Vi låg och solade oss på stranden hela dagarna, åt goda pizzor, solade lite till, badade i havet och sånt kul. Och vad mer kan man säga att alla spanjorer bara är FÖR söta ? Typ "raaaaastaaaa" hörde man från alla håll och kanter. Och alla dom söta tjejerna som gick runt på stranden och gjorde rastaflätor på folk med fint hår. Dom kom fram och sa att mina dreads var fina och dom undrade vart jag hade gjort dom och sånt. "Ooooh, sweden?!" typ. Haha, söta. Gjorde också någon konstig trådgrej i håret, charmigt. Haha. Hon kallade mig Bob Marley. Yeah. 
Men ja, vi gjorde inte så mycket annat än bara gottade oss av det härliga vädret. Så tack mina fina föräldrar och min fina storebror för dessa två veckorna. Nu är det bara att fortsätta att leva i detta kalla, svenska väder. Men det kan ju gå det också. Eller vad säger ni ?
 
   

Min söta pappi  


 

Pappa ville gärna ta massa kort. Han gillar min systemkamera. "SMILE" !
 

Söt bakelse
 

 


   

Ursäka beskärningen. Hade massa cocosolja i fejjan för att bli brun. Såg ut som jag vet inte vad. Haha
 

Robin tyckte att det var lite kallt. Diggar min putmage där. Charmigt  '.'
 

Puss på er ! 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards