feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Candy.

Av Felicia * - 20 januari 2013 20:43

Hamburgare. Piano. Filmer. Värme. Närhet. Samtal. Mysigheter. Golvsovning

Ja, fredagen och lördagen var mer än helt okej, så att säga. Spenderade tiden tillsammans med underbara människor och där var jag, en av dem, pratade och skrattade. De skrattade åt mitt skratt, men det var bara kul. Alla är så mysiga, så välkomnande. Jag trivs verkligen tillsammans med alla dem människorna. Och ja, vi var i tranemo av alla ställen, hos Adam som fyllde år. Det var sjukt härligt. Jag flätade småflätor i Bellas hår när hon skulle sova, sedan somnade vi, fyra stycken polare tätt intill varandra på en madrass i Adam och Ellens vardagsrum. Erik, Bellis, Lukas & jag. Min keps försvann också, för den tog Peter med sig hem. Han tyckte nog om den, men nu vill jag ha den. För jag saknar den. Men det är okej, för han är så snäll.

Sedan sov jag hos Amanda, natten efter. Och vaknade där imorse, trötta som två djur. Detta trots att vi hade somnat hur tidigt som helst. Hursomhelst så lagade vi asgod mat både igår och idag. Och så har vi planerat vår resa. Det enda som saknas just nu är ett jobb, så jag har precis skrivit färdigt mitt cv. Imorgon skall jag gå och söka jobb osv, så att jag kan tjäna ihop lite pengar. Eller ja, typ 8000:-, men det är lugnt. Haha. Och så ska jag träna, typ nu. Jag har ju fan ett mål att nå, så inte kan man sitta här och lata sig!


Och så tänkte jag tacka för de söta kommentarerna som jag fått här i helgen. Vet inte riktigt vilka de kom ifrån men de gjorde mig himla glad iallafall. Ni är uppskattade!
     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards