feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Miami keps.

Av Felicia * - 16 januari 2013 19:01

Hello there darlings.

Jag tänkte bara visa min keps igen. Mest för att jag tycker att den är så sjukt snygg. Jag trivs verkligen i den något oerhört. Jag vet en till som tycker den är snygg, kanske så snygg att han vill ha en likadan. 

-Jag skickade en video på när jag sjunger till Millan & Jenisa innan, det var nog det roligaste på länge. Och så fick jag en jättefin video tillbaka. Dem är så söta, gullrumpor. Och jag hade gått till er om det inte vore för att det är vinter och svinkallt, tro mig. Och så hade jag tagit med mig gurka & morötter så att ni blir lika nyttiga som jag. Inga ben & jerry's här inte. Haha. Och så hade jag kunnat ta massa fina bilder på er och sånt där mysigt, för ni är så söta. Så istället för att skicka en till video så skriver jag mitt svar till er här, hihi. Hoppas att ni får en fin kväll sötnosar, och lycka till imorgon på ert öppna hus, ni kommer rocka fett!
Jag gillar er, små grisar.

 

Kepsflickanärifartenochsåvidare. 

 

 
 
Ingen bild

Från bästa Millan och Jenisa

16 januari 2013 22:02

Haha hjärtat, du är så bra! Du får komma förbi öppethus imorgon och kolla in hur vi snackar :) Vi gillar dig med bästa Fille <3

Felicia *

20 januari 2013 19:01

Haha godingar!

 
Emma Lannebrink

Emma Lannebrink

17 januari 2013 20:16

Hej! Vet du någon (kanske du) som vill ha en gratis heder, efter dina förslag :)
Bloglovinbyte kanske?
kram

http://adhdochfoto.blogg.se

Felicia *

20 januari 2013 19:01

Jag har ingen aning faktiskt, men kan höra av mig om någon frågar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards