feliciasmakeup

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Felicia * - 17 mars 2012 18:35

Godkväll på er. 

Min dag har varit väldigt fin. Skulle egentligen åkt hem till Amanda för att sminka hennes syrra, men så blev det inte till slut. Istället kom Millan hit, vi åt tårta och lite sånt mys. Sen sminkade jag henne och vi lyssnade på massa bra musik. Nu har hon åkt hem och jag sitter här i min mysiga soffa och fryser röven av mig. Jag hatar kyla, för det är jobbigt. Sitter med 45 olika filtar på mig och ändå får man köldskador, typ. Menmen, vad ska man göra ? Skaffa sig lite värme ? Mysa med någon ? det låter bra. Någon som vill mysa ? Äh, vill bara mysa med han

Just trying to be me, and that's freaking awesome. 
 

 

Av Felicia * - 17 mars 2012 14:49

Ursäkta den dåliga uppdateringen här


Natten i skolan var faktiskt riktigt rolig. Vi gjorde egentligen inte så mycket, mest spelade spel och kollade på film. Vi käkade pizza och drack cola. Sen somnade vi inte förrän runt 4, så dagen igår var inte alls så härlig som jag kanske hade hoppats. Våran lärare är dock så grym att hon bestämde att vi skulle sminka varandra lite på förmiddagen, för att sen på eftermiddagen bara mysa och kolla på film. Jag tror att hälften av klassen somnade, men det gjorde inget.


Efter skolan så åkte jag hem för att fixa iordning mig till mammas 50-"års kalas". Det var väldigt stressigt och jobbigt där ett tag. Men kvällen räddade upp det dåliga humöret och folket var hur bra som helst. Jag måste erkänna att jag har världens bästa släktingar. Verkligen. De är helt awesome allihop, helt underbara. Tack för att jag får dela min tid med er fina människor. Även om det inte blir så ofta, så är ni ändå bäst. Tack 


   


Busungar ! 
 


Bästa bror 
 


Världens BÄSTA syssling ! 
    

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards