feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Idag lever jag för kung och fosterland

Av Felicia * - 13 juni 2012 13:12

Today is the day. The day we start living. 


Precis så känner jag just nu. Varför inte bara börja leva på riktigt. Varför inte bara sluta att planera allting så noga. Varför inte bara ta allting som det kommer ?

Det ska jag göra - till den grad som går. Jag är en sådan person som måste ha lite koll på allting som händer och ska hända. Och självklart måste jag planera när jag nästa vecka börjar att jobba och sådant. Men alltså.. Ibland måste man bara inse att man kan inte leva om man inte vågar släppa loss ibland. Ibland måste man tänka att "på något sätt kommer jag hem fastän det inte går någon senare buss". Och "Jag kan faktiskt ringa den personen och fråga vad den gör, även om vi inte pratat på 10 år". Ibland måste man bara våga vara den som hittar på något skoj. Vilket jag kommer att våga. Eller rättare sagt - vilket jag just nu vågar


Jag klippte sönder ett par byxor igår, till ett par shorts. Jag tänkte köpa sånadära nitar och sätta på dom, för att göra dom lite extra snygga. Mest för att jag just nu känner mig så galet kreativ. Jag har så mycket olika idéer i mitt huvud att allting snart kommer att explodera. Jag tror nästan att hela universum kan sprängas i en stor bomb pågrund av alla mina tankar. Eller kanske inte. Men nästan !


Imorgon kommer ett inlägg om vad jag har gjort idag. Ni kommer förstå varför jag är så glad. Men för att göra det lite extra elakt så får ni inte veta än. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Jag går snart sönder av lycka !!


Biljard är rätt kul. :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards