feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Nu ska jag prova det här med att blogga !

Av Felicia * - 25 mars 2011 15:30

Hej alla fina människor.

Idag är dagen då jag ska försöka att börja blogga, om mest SMINK.

Jag hoppas att ni kommer tycka det är roligt att läsa, och jag ska försöka ge er tips och trix om smink och styling.

Jag kommer förmodligen inte att blogga varje dag, men så ofta jag hinner !

Kram


 
 
Ingen bild

Cissi

6 april 2011 21:41

du är väldigt duktig för att vara "självlärd" måste jag säga :)
men ett litet tips på vägen kan vara att du använder dig av triangel tekniken om du vet vad jag menar?
istället för att dra sminket upp till ögonbrynen, det kan göra att man ser lite ledsen ut=)

Felicia *

11 april 2011 16:28

Hej Cissi !
Tack så mycket för denna kommentaren !
Jag vet precis vad du menar men har lite svårt att få till den tekniken. Jag ska försöka fortsätta träna så att jag lär mig tillslut ! :)
Tack än en gång !
Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards