feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

My house are your house are my house are yours.

Av Felicia * - 11 mars 2013 19:42

JAG BLIR CP-ARG PÅ MITT JÄVLA INTERNET FÖR DET FUNKAR ALDRIG OCH JAG VET INTE VAD SOM ÄR FEL. JÄVLA FANSKAPSHELVETE.

Japp. Hej på er också. Meningen ovan, som förövrigt är väldigt lång, var bara för att jag skulle få ut mina aggressioner. Ni behöver inte riktigt bry er om vad som faktiskt stod där, mer än att min familj borde skaffa sig ett nytt internet som fungerar som det ska. VARJE DAGOch inte bara ibland

Anyway, Isabella är världens klantigaste människa. Hon är nog inte till för att sova hos människor egentligen, då hon glömde typ hela sitt hus, i mitt hus. Eller ja, vi delar väl på det mesta, så det gör inte jättemycket, men vi kan iallafall ha varsin tandborste. Och kanske egna nessesärer. Och meloner. Och kakor. Haha. Klantarsle, det är vad man kan kalla henne. Igår var mysigt. Det är så mysigt att sova med Bellis armar om mig. Hon är så gosig. Och varm. När hon sover. Wih. Och så kollade vi på VÄRLDENS, seriöst VÄRLDENS finaste film. Jag blev lycklig av att se den. Åh. Igår var vi fett pepp på livet. Dansade och stojade runt. Min familj var på sämsta humöret men vi var glada ändå. Vi är glada idag också. Och imorse åt vi värsta god frukost. Livet är förjävla bra, som jag brukar säga. Och så var det sol idag, fast ganska kallt. Men ändå. Sol är så bra. Nu ska jag fortsätta att lära mig en ny cover och sedan ska jag försöka streama en film, om nu mitt internet vill hjälpa mig. Det verkar som om det vill gå emot mig himla mycket idag.  

Ps. Hade det fett awesome på praktiken idag fast jag var trött för att jag inte har sovit många timmar i helgen. Ds.


Ps. Lång mening igen. Ds. 

 

Och så hade jag värsta läskiga saker för mig igår. Kolla ba hur läskigt det här ser ut, seriosly.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards