feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

"cocosnöt"..."kokosnöt"..

Av Felicia * - 5 mars 2013 07:16

Det här med kokosnöten. Jag kom på att jag skrev "cocosnöt" och inte "kokosnöt". Haha. Tur att jag inte pluggar svenska längre. Eller kanske otur.. Jag vet inte riktigt. Anyway, jag kämpade men den igår men jag ångrade mig och ville inte äta den än. Som tur var så har jag inte lyckats öppna den. Och tack för alla svar på olika sätt att käka den, wihi. Dem var till stor hjälp!
Här har ni lite av mina försök. 


Jag tänkte till en början att man kunde prova med en hammare.

 

Eller en såg. 

 

Eller kanske en.. någonting som jag inte vet vad det heter. Häcksax? Nagelklippare?

 

Sen började jag bli otålig och tänkte att TVÅ sågar borde göra susen.

 

Inte det heller..... Men FEM stycken hammare då?

 

Nej, men let's get serious nu. Jag gav upp helt enkelt. Idag ska pappa få hjälpa mig med hur man gör. Jag hade nog inte de rätta skillsen till att öppna en kokosnöt. Men jag vet att man ska fånga mjölken i ett glas, sila den och sedan dricka den. Sedan kan man äta det vita "köttet" inuti, ska tydligen inte smaka så bra men jag kanske blir förtjust. Berättar mer om det en annan dag. 


Det är snart dags att dra en sväng till gymmet tillsammans med Amanda & Linn. Jag tror att vi ska träna armar idag och jag ska köra mig så slut att jag inte ska kunna lyfta armarna efteråt. Så är det. Japp. KÖR HÅRT, helt enkelt. Sedan ska vi vidare till praktiken och träffa alla mysmänniskor där. Jag vet inte vad vi får göra idag men eftersom några verkar lite intresserade av det så kan jag skriva mer om det senare. Over and out, ses sen, hejdå, leverpastej någonting som jag inte minns hur man rimmar. Chiao. 


 
 
Julia - Drömmen om att bli fotograf.

Julia - Drömmen om att bli fotograf.

8 mars 2013 13:48

Tja, om du gillar tävlingar så har jag en just nu! Du har chans att vinna
ett valfritt Iphoneskal. Låter det intressant? Läs mer om det och
anmäl dig gärna, här: http://juliasphotography.blogg.se/2013/march/ny-tavling.html#comment
Kram!

BER OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR SÅNA HÄR KOMMENTARER.

http://juliasphotography.blogg.se/

Felicia *

9 mars 2013 10:53

.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards