feliciasmakeup

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Felicia * - 26 februari 2013 21:40

Jag har visat dom här tjejerna förut och nu är det dags att visa dom igen. De är bara jävla bra. Seriöst. Jag orkar inte. 

Av Felicia * - 26 februari 2013 20:34

Jag trodde aldrig att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör. Idag började jag tänka så mycket på saker som ingen annan förstår någonting av, då skulle jag ringa till honom. För han förstår. Han kan relatera och tänka i samma banor. Men så kunde jag inte ringa honom. För han är bortrest. Och jag sitter på mitt rum utan en enda krona att åka iväg för. Jag vill bort. Iväg. Jag vill också resa. Ensam. Nu. Precis nu. 
Ska drömma mig bort med fin musik nu. Kanske pyssla lite. Man kan ju alltid låtsas att man flyr

 

Av Felicia * - 26 februari 2013 18:23

EY FOLKS, HÖR UPP NU!!

Jag hoppas verkligen att jag har er uppmärksamhet nu för jag är i STORT behov av hjälp. 

-Jag ska göra ett bildspel, det ska gärna vara ganska snyggt osv, alltså ha rätt nice effekter. Jag har googlat runt och försökt hitta något bra, men jag hittar INGET som funkar. NÅGON måste seriöst veta någonting om det här, så snälla, skicka en kommentar med länkar eller namn på program som är gratis. Den som hjälper mig får en glass av mig när tid finns tillgänglig. TACK PÅ FÖRHAND!!!!!

 

Av Felicia * - 26 februari 2013 08:10

Imorse skrev jag ett inlägg som jag aldrig publicerade. Det var tur att jag inte gjorde det med tanke på att jag skrev att det INTE var någon sol idag osv. Men det ändrade sig ganska fort, för nu är det hur mycket sol som helst. Ganska varmt är det också. Det blev en ganska tidig morgon som startades upp på gymmet, därefter var jag och Amanda i skolan en stund för att arbeta med företaget, vilket egentligen är ganska onödigt att nämna då ni redan vet att det är vad vi skall hålla på med hela veckan. Och nu orkar jag inte berätta mer om vad jag gör/har gjort osv, för det blir så himla tråkigt för er att läsa.


 

Jag tror att personerna som jag skrev om i detta inlägget (http://feliciasmakeup.bloggplatsen.se/2013/02/24/9516016-jag-fattar-fan-inte/) vet själva att det handlar om dem. Det spelar heller egentligen inte så stor roll VEM det handlar om, utan just att jag ville dela med mig om hur det kan se ut. Det kanske finns någon som läser min blogg som känner att det är likadant i deras situation, då är det alltid skönt att veta att det är någon som har det på samma sätt. Sedan vem det handlar om osv behövs inte läggas så stor vikt vid. Och jag har självklart pratat med mina polare om det här och de vet redan om det. Jag skulle aldrig skriva ett inlägg där jag nämner namn osv, om jag inte har pratat med personen. Jag tycker inte att sådant är det bästa sättet att lösa saker på. 

Over and out. :> 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards