feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Felicia * - 19 februari 2013 21:31

Jag ber dig. Snälla. Kom tillbaka. Kanske inte idag, eller ens imorgon. Men snart. Snälla. Kom tillbaka. Du är för långt bort för att jag ska orka. Du är för långt bort, åt helt fel håll, och jag är påväg mot andra hållet. Avståndet är snart längre än vad vi någonsin skulle tro, eller ens tänka oss. Så snälla. Jag ber dig. Kom tillbaka. Jag kan sjunga för dig hela nätterna, eller du kanske kan sjunga för mig. Eller så kan vi sjunga tillsammans. Vi kan få det att fungera. Vi kan det. Jag lovar. 

Eller så kanske det är bättre att ha det såhär. Jag måste bara insé det. 


Av Felicia * - 19 februari 2013 16:16

När man har en dregglig vovve hemma så är det inte alltid så himla kul att på morgonen inse attt man har ett par jeans som är helt nerdregglade. Imorse fick jag lite  ryck och hade ingen aning om vad jag skulle klä på mig. Allting var smutsigt eller för stort, eller kanske för litet. Det slutade med att jag tog min nyårsklänning, drog över en stickad tröja och gjorde någonting kreativt så att det blev till en söt liten klänning. Med hjälp av skärp och toffsar så funkar allting. Väl i skolan så blev folk väldigt chockade, för det är inte ofta dem har sett mig i klänning. Det var mysigt. Jättemysigt. Dock väldigt svårt att veta hur jag skulle gå, och sitta. Det var så himla mycket att tänka på. Liksom, böj dig inte framåt, sitt bra med benen osv, himla jobbigt. Men det var nog värt det ändå. Lite av en engångsak, liksom. För det lär inte hända igen, på ett par år


Efter skolan så tog vi oss till gymmet igen, jag Amanda & Julia. Vi tränade armar och det kändes nästan som om armarna skulle gå av. SJUKT NICE. Det är bara 19 dagar kvar. 19 dagar, herregud. Sedan träffade jag på lilla Millan på bussen hem. Det var lika mysigt som vanligt. Stackaren börjar bli sjuk och har ont i handen, inlindad i bandage och grejer. Vi får hålla tummarna på att hon blir frisk snart, min fina. 


Nu är det tisdag, om ni inte visste det. Och jag vet vad måndagskvällar innebär men inte tisdagkvällar.

Vad innebär tisdagskvällar

Kanske att sova tidigt och vakna till en underbar morgondag. Ja, det tycker jag nog. För imorgon har vi massa makeup i skolan och det ska bli nice. Jag ska ändra min look helt och hållet, som jag tänkt att göra. Den blev så himla dålig sist, och jag ska fan se till att få ett fett bra betyg på denna uppgiften. Jag ska göra allt i min makt. Haha.


Förlåt mig för dessa hemska mobilbilderna men jag orkar inte använda systemkameran på morgnarna :<

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards