feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Hanna, min vackra.

Av Felicia * - 13 februari 2013 22:13

Nu kommer ni tycka att jag är jävligt tjötig här idag men jag känner verkligen att detta är värt att säga. HANNA ÄR SÅ FIN. Jag orkar inte. Och egentligen handlar det nog inte om att berätta för er hur mycket jag tycker om henne, men det är nog mer av en påminnelse till mig själv. Någonting som jag kan kolla tillbaka på och minnas, hur otroligt underbar bruden är. När hon, helt seriöst, skickar VÄRLDENS finaste video till mig, där hon berättar hur mycket hon tycker om det jag skriver, säger och hur söt jag är. SERIÖST. Jag dör. Jag visste faktiskt inte ens att det fanns så himla fina människor här i världen. Och jag sitter här hemma i min mysiga soffa, men det är inte ens hälften så mysigt som tillsammans med henne. JAG DÖR. Här sitter jag och ba trycker in i era huvuden hur bra denna flickan är, och jag hoppas att ni verkligen håller hårt i de ni håller kär. Det finns så många människor som är så underbart vackra och fantastiska, sådana som Hanna alltså, som man bara måste hålla fast vid. Som måste få veta att de är så bra som de är. Jag tror att jag skulle kunna säga till henne hur bra hon är typ en miljon gånger samma dag, men det kommer alltid fram mycket tydligare i textform. Det är så mycket enklare att formulera sig och verkligen få fram vad det är man vill ha sagt. Vad jag vill ha sagt med det som jag här ovan har skrivit är att jag, trots att jag inte känt Hanna alls länge, tycker att hon är awesome. Och det är inte några jobbiga tystnader eller sådana saker, utan vi bara är. Vi har vår dreadpower och den gör oss så himla bra. Det är så enkelt med henne, allting flyter på som om vi umgåtts sedan vi var 5 bast. 


Nu måste jag gå och skriva musik eller någonting i den stilen, annars kommer jag att spricka av all den lycka som jag har i min kropp just nu. Jag skriver nog en låt om gårdagen. Den kommer att bli fin. Lika fin som Hanna är. ÅH. Är så avundsjuk på henne. Ni skulle ba veta. Och jag kan slå vad om att alla er som läser här är precis lika avundsjuka som jag är. Hon ser ju ut som typ världens finaste prinsessa. Det är så galet. Fina, fina Hanna.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards