feliciasmakeup

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Felicia * - 9 februari 2013 15:29

Han vill att någon ska känna så för honom. Att någon ska uppskatta honom så mycket som han ser att andra människor blir uppskattade. Jag tror att han bara inte ser. Att han blundar för vem som känner precis så, för honom. Att han bara blundar och vägrar se. Eller så kanske han bara inte förstår. Men tiden kommer. Den tiden kommer en dag. Kanske idag, imorgon eller om ett år. Ingen vet. Du vet inte. Han vet inte. Men det spelar ingen roll, verkligen ingen roll alls. 

 

Over and out, dags att lira gura.


Av Felicia * - 9 februari 2013 13:11

Idag är en så himla vacker dag. När jag kollar ut genom mitt fönster så kan jag se solen kika fram bakom träden. Åh. Låter som om jag försöker vara värsta poeten, men seriosly, det är hur vackert som helst. Och som grädden på moset (hahahhaha) så kommer alla mina underbara syskon hit ikväll. Vi ska ha en såkallad "syskonkväll". Det lär blir hur awesome som helst, mest för att dom liksom är det bästa jag har. Och för att min mamma ska laga världens godaste mat. Och för att jag börjar bli frisk. Och för att jag nästan kan prata normalt. Idag är en jävligt bra dag, helt enkelt. 


Jag kanske tar lite bilder på mina fina syskon senare idag. Om jag kommer ihåg det. Tills dess får ni se en bild på mig och mina konstiga ögon. Hihi.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards