feliciasmakeup

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Felicia * - 16 januari 2013 19:01

Hello there darlings.

Jag tänkte bara visa min keps igen. Mest för att jag tycker att den är så sjukt snygg. Jag trivs verkligen i den något oerhört. Jag vet en till som tycker den är snygg, kanske så snygg att han vill ha en likadan. 

-Jag skickade en video på när jag sjunger till Millan & Jenisa innan, det var nog det roligaste på länge. Och så fick jag en jättefin video tillbaka. Dem är så söta, gullrumpor. Och jag hade gått till er om det inte vore för att det är vinter och svinkallt, tro mig. Och så hade jag tagit med mig gurka & morötter så att ni blir lika nyttiga som jag. Inga ben & jerry's här inte. Haha. Och så hade jag kunnat ta massa fina bilder på er och sånt där mysigt, för ni är så söta. Så istället för att skicka en till video så skriver jag mitt svar till er här, hihi. Hoppas att ni får en fin kväll sötnosar, och lycka till imorgon på ert öppna hus, ni kommer rocka fett!
Jag gillar er, små grisar.

 

Kepsflickanärifartenochsåvidare. 

 

Av Felicia * - 16 januari 2013 17:36

För det första kan jag relatera till gårdagens bravader och skriva att de som var med på idrotten idag verkar vara sjukt trötta efteråt. Jag & Julia hoppas på ett bra betyg och de andra hoppas på att inte ha träningsvärk i flera år. Jag insåg idag att jag gillar att pina folk, haha. Iallafall vad gäller träning. Sjukt kul att peppa folk tills de tar i allt de kan och knappt kan stå på benen efteråt. Hoppas att klasserna inte hatar mig imorgon. Isåfall har jag Julia vid min sida, haha

Och som jag sade igår så skulle jag göra ett makeup prov på fredag, men fick tydligen ändra på det och göra det ändå, helt oförberedd osv. Dock gick det nog ganska okej ändå och jag antar att jag iallafall inte slutar på ett F. Hoppas jag.

 

-Idag var jag ledsen. Eller arg. Sedan pratade jag med Hardingz & jag insåg än en gång vad jag har att leva för. Och så sa han massa bra saker, sedan var jag glad hela dagen. 

     

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards