feliciasmakeup

Alla inlägg under september 2012

Av Felicia * - 5 september 2012 17:44

Jag & Millan har sleep-over innat. Vi ska plugga & äta varma mackor hela kvällen. Detta samtidigt som 8 galna grabbar ska invadera mitt hus. Galna som få. Fint. Dethär blir en spännande natt. Men fin, såklart!

   

Av Felicia * - 4 september 2012 22:07

Älskar att få spendera tid tillsammans med Amanda. Ni skulle ba veta hur glad hon gör mig, alltså. Helt sinnes. Vi har skrattat så sjukt mycket idag, att jag inte vetat vart jag skulle ta vägen. Vi har musikat lite, fett mysigt. Vi åt mackor med nutella på, onyttigt som fan. Sedan kastade vi mackor också. Och filmade. Ni kanske får se någon gång. Eller kanske inte. För allas bästa. HAHA. Jag älskar dig. Eller så. Japp. Det gör jag. 

 

Av Felicia * - 3 september 2012 22:01

Jag satt & lyssnade på en av mina gamla spotifylistor då det spelades en låt av ailucrash. Ailucrash är låtarna från filmen "jag saknar dig". Jag vet vad alla tycker om filmen, att den är dålig och allt sådant. Jag tycker dock att det är typ den bästa filmen jag har sett i hela mitt liv. Egentligen är det standard att se den tillsammans med någon, men nu får det gå ensamt med tanke på att.. ja. Det bara får bli så. Jag ska göra mig lite varma mackor och en kopp te, lägga mig i min säng och kolla på filmen. Förmodligen kommer jag att storgråta, vilket jag har gjort båda gångerna då jag sett den. Det får man göra ibland. Faktiskt. Fastän jag gör det så sällan. Nästan aldrig faktiskt. Förutom ikväll. Ikväll ska jag gråta så mycket att mina ögon blir alldeles röda. Jag känner det redan, bara för att jag har hört låtarna. Handlingen i filmen är så grymt fin, så bra och vacker. Fast ändå så äckligt hemsk. Jag såg filmen tillsammans med en väldigt god vän, första gången på min födelsedag förra året. Om ni lixom undrar varför jag relaterar så starkt till en film som de flesta tycker suger. Rent ut sagt. Men jag gillar den. På något sätt. På alla sätt. Den är till för oss.


Godnatt allihopa. Sov fint. Det ska jag göra. Jättefint.

Imorgon väntar en grym dag tillsammans med Amanda, då vi ska göra en hemlig sak som ingen vet. Förutom vi då. Hihi. Det har att göra med musik. ÅH. Är så taggad. Japp. Hejochhå mitt fina liv. Lövpinne.

 

Av Felicia * - 3 september 2012 19:16

ÄNTLIGEN TILLBAKA I SKOLAN. Det var så sjukt bra att få komma tillbaka till skolan idag, speciellt med tanke på att vi hade världens bästa lärare & världens roligaste lektion. Vi drack te och kissade i omgångar, jag och Amanda.


Efter skolan åt jag glass, helt ensam. Sedan åt jag glass en gång till, med Zara. 

Idag var nog den mest flummiga dagen någonsin. Jag sprang in i en glasdörr på resecentrum, fick näsblod och det blev kaos. En människa vinkade till mig, sjukt knasigt med tanke på vem det var. Nämner inga namn. Sedan frågade en kille om han fick känna på mina dreads. Det fick han. Sedan skulle jag tydligen lägga till honom på facebook, vilket blir svårt då jag inte vet hans namn. Han var rolig tycker jag. Sedan träffade jag en till männska, eller vi. Jag & Zara alltså. Han räckte ut tungan åt mig hela vägen hem i bussen. Så himla söt. Haha. 


Jag är så glad idag. Trots näsblodet och allt detdär. Idag är en bra dag, precis som alltid. Nu ska jag spela gitarr på min finaste altan igen, för jag är sjukt trött efter att ha busat med vovvarna. Japp. Värt.

 

Av Felicia * - 2 september 2012 20:53

Det här med att blogga. Ja. Det är mysigt tycker jag. Jag är jättejättejätte glad över att ni som läser här verkligen är så söta. När ni kommenterar så blir jag verkligen helt överlycklig. (Åtminstonde då det är snälla saker). Sedan att det finns vissa som kollar in här mest för att irritera sig, det är lite jobbigt. Jag har fått lite skumma kommentarer här den senaste tiden, från anonyma läsare som inte uppskattar mina bilder, att jag är glad och annat sådant. Det är dock lite väl onödigt att skriva det till mig. För att göra det lättast för oss alla så kan man faktiskt, om man inte gillar min blogg, strunta i att klicka upp den på sin dator. Är inte det lättast?


-Mig spelar det egentligen ingen roll med tanke på att någon liten människa bakom en datorskärm som inte vågar säga vem man är, det är lite väl 2010 alltså. Det är mest så att mina polare tar rätt illa upp, vad jag har märkt. Vilket jag också hade gjort om någon hade skrivit elaka grejer till mina nära & kära, såklart. Men för att göra det enklast nu vänner, så gör vi såhär. Om ni uppskattar mina inlägg, bilder och annat sådant - så kikar ni in här ofta. Och är så söta som de flesta av er verkligen är. Sedan om det är så att några som fortfarande inte uppskattar det jag gör, kikar in här, så gör inte det. Mest för eran egen skull, tycker jag. Jag menar, hur kul är det att irritera sig på saker? - Nä. Precis. Ni fattar nog själva. Haha.


Så, då var det klart. Nu måste jag alltså ösa lite postiva tankar här, bara för att jag lyssnar på kapten röd och är fett taggad på att se honom live om 2 veckor. SÅ SJUKT AWESOME. Han gör mig så glad, lycklig och allt annat bra. Helt jävla seriöst. (ursäkta svordomarna) Men han är så himla grym. Har ni lyssnat på honom? Hört hans texter? Läst hans texter? SHIT. Han är så bra. Jag vill nog faktiskt gifta mig med honom, helt ärligt. Jag menar.. han gör mig så stark. Så självsäker och glad. Han får mig att insé att skita fullständigt i vad andra säger och tycker om mig. Så himla bäst är det verkligen. ÅH. Blir helt uppspelt. KAPTENEN. Shit. Förlåt. Ska sluta nu. Men ah, herregud. BÄST. FUCKING BÄST!


Trollunge, typ. ÄG.

 

Av Felicia * - 2 september 2012 20:13

Gårkvällen & natten har varit fylld med fett mycket busande alltså. Robin kom hit igårkväll & chillde som fan. Vi lirade gitarr, sjöng & hade det hur nice som helst. Alltså, helt seriöst. Han är så duktig. Så sjukt bra. Hans röst är helt.. sinnes. Sjukt jävla bra. Dör. Dör massor med gånger. Herregud. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Han är så grym. Åh. Ah. Får panik igen. SÅ BRA.

Vi gjorde inte mycket iallfall, förutom att däcka på golvet med vovvarna. Där halvsov vi ett tag & det var mysigt faktiskt. Det roligaste av allt var - att Robin egentligen är skiträdd för hundar. Han insåg dock efter ett tag att de inte alls är så farliga och tillslut myste de hela kvällen. Så himla fint. Allt är fint. Livet är fint. Älskar att få nya polare, det är så härligt.

Saknar Bellis, föresten. JÄTTEMYCKET. Gigantiskt mycket. Shit.

         

Av Felicia * - 1 september 2012 16:57

Idag har varit en bra dag.

Jag är verkligen påväg att bli frisk igen & det känns så himla awesome. Efter att jag har varit sjuk så såg mitt rum ut som hejkomochhjälpmig ungefär, vilket gjorde att jag insåg att jag behövde städa en hel del. Så jag satte igång med att plocka och rensa grejer. Jag är inte riktigt klar än, men jag insåg att jag skulle dö eller någonting, om jag hade fortsatt. Min bror & hans polare lagade fett god mat till mig innan, vilket var väldigt behövligt. Det var hur gulligt som helst av dom. Åh. Blev så glad

Haha, tja.. Tjejen som älskar mat. Men ah. Såklart. 


Nu ska jag umgås med Robin iallfall, inte min bror utan min poooolare. Han är cool. För han dreads. Och det har jag med. Det är kul. Och fint. Hiho. Hejpåer.

 

Av Felicia * - 1 september 2012 13:25

1. Vilken skola går du på?

Drottningblanka.


2. Har du långa naglar?

Absolut inte.

 

3. Hur ofta shoppar du?

Väldigt sällan.

 

4. Vart har du köpt trä sakerna du har i håret?

http://www.globalhair.se/

 

5. Varför har du så mycket tofsar runt armarna?

Lång historia, men de döljer. & annars känner jag mig naken. Det är dessutom väldigt praktiskt.

 

6. När visar du nya sminkningar?

När vi börjar med make i skolan, igen. 


7. FLER VIDEOINLÄGG tack!

Japp. Om några år.


8. Vad använder du för program när du redigerar dina bilder?

http://www.picmonkey.com/eller picasa.


9. Får vi höra en cover snart?

Det beror på.


10. Kan du visa hur ditt rum ser ut?

Ja, när jag har städat. Haha.


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards