feliciasmakeup

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Felicia * - 30 september 2012 21:55

Om jag hade varit regn så hade jag gjort dropparna i olika färger. Tänk ändå vad fint om det hade regnat blått, rött, grönt, rosa, lila, gult, orange. Ja, ni fattar själva. Jag vill vara regn. Jag ska återfödas som regn. Då kommer jag att förändra människors syn på denna fina naturbegåvning.

 

Av Felicia * - 30 september 2012 19:54

Igårkväll åkte jag hem till Marcus för att spendera lite kvalitétstid med honom. Under den sena och mörka kvällen satt vi ute på hans altan mestadels av tiden. Medan regnets droppar smattrade mot taket så sjöng vi de allra mest fina låtar. Vi lyssnade också självklart på vår bästa kung, det är lixom standard. Vi kollade på en väldigt bra film, som jag förstod ungefär hälften av. Men den var skitbra. Det var den tydligen.

Egentligen gjorde vi inte så mycket, som vanligt. Vilket är hur nice som helst. Jag verkligen älskar att umgås med honom, han är bara helt världsbäst. Det är lixom sjukt nice att bara chilla och ta grejer som de kommer. Det är inte ofta man kan ha det så, tur att jag och Marcus kan det. Vi somnade inte förrän det nästintill redan blivit ljust ute och jag skulle jobba idag. Tydligen hade jag råkat stänga av ljudet på mobilen så när klockan var 13.00 kom Marcus mamma in och sa att min morsa väntade. missade samtal såg jag på mobilen och jag skyndade mig därifrån. Helt nyvaken och trött. Marcus sov vidare och jag åkte till Göteborg för ett arbetspass mellan 14.00-19.30 på landvetter. Jag har träffat på massvis med söta människor och nu är jag så trött att jag skulle kunna däcka vilken sekund som helst. Tråkigt dock att sova helt ensam, igen. Hatar verkligen det nu för tiden


Nu ska jag plugga & dricka te i mina mysigaste kläder. Imorgon väntar en dag ledig från skolan och istället några timmars jobb på dressman. Det går bra nu, alltså. Fett bra. Det är nog Marcus förtjänst


Eftersom jag frös så snodde jag hans tröja. Den var stor. Och varm. Och mysig. Och fin. Och Marcus, han vilade.

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards