feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Pistolero.

Av Felicia * - 27 september 2012 18:13

Vill ni veta vad jag har gjort idag?

-Okej, då får ni veta varesig ni vill eller inte. På lektionen gick jag & Sueli ut på stan för att göra lite marknadsundersökningar till vårt UF. Det var faktiskt väldigt mysigt trots att hela Borås typ stressar ihjäl. Det var mycket "jag har bråttom!" och jag vet inte om de verkligen hade det eller om de bara är folkskygga. Whatever

Vi hade som vanligt på torsdagar en sjukt flummig eftermiddag där vi mest kollade på film. Mina klasskompisar läskade mig med godis och jag insåg att det bara är några månader kvar tills jag också får äta. Jag nöjde mig med mitt te, iallafall.


Efter skolan satt jag mestadels av tiden inne på pistolero i väntan på att prata med någon cool människa. Istället satt vi bara där och hade det bra, jag & Lisen. Det var massvis med snygga killar överallt och jag var helt till mig. Speciellt han med hatten. Mums. Han var fin. Överfin. Mest fin. Grymt fin. Haha. Mh. Desperat, eller vad kallas det?

Därefter hämtade pappa mig på rese och vi åkte till onyx för att teckna mitt gymkort. Nu är jag fett pepp på att börja träna igen och förmodligen gör jag det redan imorgon. TAGGA!


Idag har varit en bra dag precis som alla andra dagar. Jag bara älskar att leva. Att vara. Att vara mig. Det här är så fucking awesome, bara så att ni vet. Hoppas att alla ni fina människor också har det lika bra som jag har det. Annars kan ni höra av er till mig så kan jag komma med massa tips på hur man får höstdepressionerna att vända till glada dagar.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards