feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Question for 22.46

Av Felicia * - 25 september 2012 22:17

1. Tre namn jag lyssnar till: Felicia, Fille, Korvis.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag tänker positivt i allt jag gör och det gör att problem för mig nu för tiden istället är en lösning.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag har en tendens att slarva mig igenom saker som jag innerst inne vet att jag kunde gjort tusen gången bättre.

4. Detta är jag rädd för: Ögonkontakt.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Glädje. Köttbullar. Pussar.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sitta på fjärde sätet till höger sida, från början av den bakre delen av alla bussar. 

7. Detta tycker jag om att göra: Träffa nya människor.
8. Detta vill jag göra just nu: Dricka te med någon som gör mig glad. 
9. Bästa känslan: Då man inser att man gjort en annan människa eller individ glad. 

10. Värsta känslan: Att svika någon som man tycker om mer än vad man någonsin skulle kunna beskriva.

  

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Glad, uppmärksam, flirtig, spännande, mystisk.

12. Är jag kär just nu? Det tror jag.

13. Jag vill gifta mig: Det beror på hur det går med mitt blivande yrke. 
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Nå mina nyuppsatta mål.
15. Min käraste ägodel: Casper.
16. Något jag vill ha i present: En helt egen lägenhet. (för mycket begärt?)
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans. Blä.

18. Favoritkläder: Baggyjeans. T-shirts. Luvtröjor. Halsduk. Raggsockar. Nomnomnom.

  

19. Favoritdjur: Katter. Och vovvar.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det är fett blandat. Kan inte ens säga någon specifik. Allting från Melissa Horn till Kapten röd, lixom. 

21. Favoritlåt just nu: Only you - Joshua Radin

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste är idrott och stylistgrejsimojset, såklart. Tråkigaste just nu finns inte men jag antar att det blir naturvetenskap då vi ska börja ha det.

24. En bok jag älskar: "Äcklig." Läs den. Alla där ute. Den är hemsk, men bra.
25. En film jag älskar: Jag saknar dig.
26. Tv-program jag gillar: Inga, typ?

27. Favoritdoft: Killparfym. ÅH.

28. Detta äter jag gärna: Gurka & champinjoner.

29. Dricker helst: Mjölk, såklart.

30. Favoritgodis: Har ju godisförbud, men nappar. ÅH. Saknar godis

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Åh. Afrika. New York. Spanien. Grekland. Paris. Typ överallt!
32. Färg på mina ögon: Grön/brun/gul/alla färger typ. Fett random!

  

33. Min längd: Lika lång som ett måttband och sedan plussar du på 56,5 cm. Räkna på!

34. Jag tror på: Någonting som finns endast för mig. 
35. Jag spelar: Gitarr, ibland. Och så spelar jag cool.

37. Så här bor jag: I ett stort hus med skog runt. Med en pool som jag aldrig badar i och en halvfärdig altan. I ett stort rum i den kalla källaren med en stor säng och en massagebänk. Och en gitarr. Och en garderob. Och ett sminkbord. Och MASSVIS med fina bilder på mina kära. 
41. Favoritfärg: Blåblåblåblåblåblå.

42. Favoritcitat. "Det viktigaste är inte att nå sina mål, det är viktigaste är att man har mål. -Vad ska man annars kämpa för?"
43. En hemlighet jag vet. Hemligheter är hemligheter. Så långt har jag lärt mig.



Skit i hur alla nummer är indelade och hela den biten. Jag kände bara att jag satt här i mitt konstiga hus och halvsov. Jag tänkte att det kanske sitter någon knasig människa och har druckit energidricka precis innan läggdags - som sedan insåg att det var onödigt. Då kunde den duracellkaninen läsa här. Det var lixom så jag tänkte. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards