feliciasmakeup

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Felicia * - 24 september 2012 20:36

Det bästa jag vet är att gå och lägga sig i sängen, nyduschad och med ett nystädat rum. Jag har också bytt lakan och fixat mys i hela rummet. Ska sätta på den finaste spotify listan och lägga mig för att falla in en mjuk sömn. Ganska tråkigt att sova helt ensam. Och kallt. Men det gör inget. Jag klarar mig ändå. Såklart.

 

Av Felicia * - 24 september 2012 19:09

Idag har jag suttit i ett klassrum tillsammans med en helt ny klass. En annan klass. Massvis med nya namn och nya personer. Jag var en udda individ bland dessa andra fina människor men det gjorde inget allt. Läraren var snäll. Gav mig bra engelskauppgifter som jag och hon jag satt bredvid fick jobba med tillsammans. Det var lite läskigt. Men samtidigt kul. Spännande. Roligt.


Hela dagen har varit en mjukisbyxordag och det har varit helt okej mysigt. Jag har druckit te och än en gång hade mamma bakat nybakat bröd till mig då jag kom hem från skolan. Hon är bara världsbäst. Jag & min vän sov och kollade på andra avenyn i några timmar tills hon åkte hem till sitt. Och mitt. Vi delar ju. Vi delar på allt. På liv. Jag älskar det. Att tillhöra. Vi tillhör. Älskling. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards